vineri, 26 februarie 2016

doar noaptea.

mereu am avut impresia ca ziua e prea frumoasa pentru mine. E luminata si totul e atat de clar. Frumusetea zilei poate face orice fata invidioasa.  Poti vedea orice, te poate vedea oricine, si Soarele are mereu tendinta de a arata ca e regele. Chiar e. De aceea eu iubesc noaptea. Nu ca noaptea nu ar fi frumoasa. E frumoasa dar in felul ei. In felul ei unic si rece. Noaptea nu imi e frica sa arat cine sunt cu adevarat caci imi place sa cred ca ma aseman cu ea. Doar ma asemann caci in perspectiva mea si noaptea e de o frumusete rara. Imi place de asemenea ca noaptea este guvernata de Luna. De regina de gheata gri Luna. Noaptea e condusa de o "ea". Ziua de un "el". Cred ca fiecare persoana si-ar dori sa conduca un regat cu mii si mii de stele. Mici soldati care sa iti ascunda fiecare secret care l-ai comis cand a venit noaptea. Cand se intuneca si copacii nu se mai zaresc , atunci este momentul meu de glorie. Nimeni nu ma vede, nimeni nu ma judeca. Poti face atatea lucruri noaptea cand orasul doarme iar zidurile abia asteapta sa mai barfeasca ceva.Lucrurile nebune se petrec in liniste, pentru ca indiferent de cat de zgomotoase ar fi nu e nimeni sa le auda. Noaptea nu exista lege care sa te opreasca. Gandurile mele sunt atentate asupra lumii in fiecare secunda. Viata e un imens tunel din care nu mai ies decat noaptea liliecii.Si apoi mai esti tu.. Inca un motiv pentru care sa iubesc noaptea, tu. Stii in cele din urma ma ia si pe mine somnul.. si cand adorm visez. Iar in vise totul e permis. In visele mele tu esti mereu prezent . Atata timp cat Luna e pe cer esti in gandul meu , iar cand Soarele rasare esti in visul meu . Abia noaptea pot spune ca sunt eu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu