miercuri, 3 februarie 2016

Fantezii

           Am deschis ochii. M-am trezit. Sunt putin bulversata si ma doare capul de la lumina. E multa lumina acum in camera. Prea multa lumina .. Imi ia o secunda sa realizez ca e dimineata. A trecut noaptea.. Ah ce noapte. Tu esti treaz si te uiti la mine. Zambesti caci mi-ai vazut zambetul si imediat ti-ai dat seama la ce ma gandesc. Inchid ochii si  derulez totul...
       Ii deschid dar e noapte, tu esti pe pat in fata mea si te uiti la mine. Ma apropii incet de tine si ma gandesc doar sa te sarut. Pe fundal canta o muzica obsedanta si afrodisiaca.Te ating usor pe gat cu mana.. o cobor incet pe pieptul tau. Tricoul tau ma deranjeaza asa ca ti-l dau jos. Lumina bate cald pe piele ta. O contureaza, iar respiratia ta inceata da gust momentului. Te privesc pentru o secunda si imi place ce vad. Te sarut pe gat... cobor usor pe pieptul tau... E cald in camera sau poate din cauza ta . Ma dau un pas in spate si usor imi dau bluza jos. M-am apropiat din nou si am dat sa te sarut din nou pe gat insa tu m-ai prins cu putere.. M-ai prins cu putere in mainile tale mari si nu mi-ai lasat buzele sa iti atinga gatul. Ai mutat o mana pe spatele meu . Intr-o mangaiere ai coborat mana pe spatele meu arcuit pana la sutien. Aici te-ai oprit, m-ai privit dulce de pervers si l-ai dat jos. Zambetul tau era ceva ce ma facea sa te vreau si mai mult. Ma saruti tu pe gat si simt simturile cum o iau razna. Te prind la pieptul meu gol si incep sa te strang tot mai tare in timp ce tu continui sa imi saruti gatul.. incet te indrepti spre umerii mei.. Mana ta pe trupul meu e ca piesa unui puzzle la locul potrivit.Respiratia mea este o copie fidela a respiratiei tale. Umerii mei nu ti se mai par asa de interesanti , asa ca incepi sa imi atingi sanii... Le conturezi forma incet si suav si intr-un final ii strangi in mana ta. Acum ma lasi sa te sarut pe gat .. insa eu nu ma multumesc cu atat. Incep sa imi plimb limba pe urechea ta sensibila care nu face altceva decat sa iti trimita sute de fiori de electricitate in corp. Intr-o secunda m-am trezit trantita pe pat si tu deasupra mea. Imi place si ma simt din ce in ce mai bine. Nu imi fac griji ca tu nu te simti bine. Se citeste pe fata ta starea de bine. Nu vreau sa te opresti asa ca te trag mai tare si te sarut. Buzele iti sunt fierbinti si doritoare. Te vreau si te vreau tot mai mult .. Pana la urma ma gandesc ca si pantalonii sunt in plus. Incep sa iti deschei nasture cu nasture .  Ajung si ei pe jos langa tricoul tau. Imi place acest balans si incotro ne indreptam.  E tot mai cald si totul devine tot mai ud... provoci din ce in ce mai multa placere iar eu nu ma pot abtine sa nu iti arat asta. Sunt sunete care au ajuns sa acopere acea muzica care oricum nu o mai auzeam de ceva vreme. Totul devine din ce in ce mai aprins. Cu putere imi prinzi piciorul in mana ta. Urci incet mana pana la fusta . Cu o miscare ai scos-o. Nu stiu daca ai rupt-o sau pur si simplu ai desfacut-o dar nu imi pasa. Nu stiu daca au mai trecut 5 minute dar stiu sigur ca eram complet goi. Eram ca un foc pe acel cearsaf. Nimic nu ne-a mai oprit.
           Inca am ochii inchisi . Te aud cum respiri . Ii deschid si vad ca e la fel de lumina ca atunci cand i-am inchis. Ma uit la tine  si esti la fel cum imi aminteam. Intre noi doar un cearsaf mototolit. Imi musc buza si ma uit la tine cu o dorinta imensa. Nu trebuie sa mai fac nimic caci ma tragi langa tine si continuam de unde m-am oprit sa imi amintesc seara. Imi place ca nu trebuie sa iti zic multe si deja stii ce vreau. 
            Un decor perfect care chiar imi doresc sa se intample uneori . Iti vreau trupul uneori mai mult ca orice altceva . Uneori tanjesc dupa atingerea ta. Si ce e cel mai important e ca nu ai nimic de pierdut. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu