sâmbătă, 20 februarie 2016

Nu alunga frigul..

     - Mi-as dori sa facem dragoste pe pamantul inghetat. Zapada asterunta sa ne fie o plapuma mare si moale. Dar spune-mi cum am putea sa stam sub ea cand pielea ta clocotind o va topii? Sarutul tau pe gatul meu va guverna pamantul, iar atingerea ta va alunga iarna. De ce vrei sa alungi iarna?!
       Cand te-am intrebat asta tu mi-ai zambit ca un demon deghizat in inger. Tu cel nascut din foc si gheata . Te priveam mereu ca pe eroul meu , ca printul ce ma salveaza... dar am realizat ca defapt erai al meu pacat. Dulcele meu pacat. Esti mai rece ca orice caramida din acest oras inghetat .. dar totodata esti mai fierbinte ca focurile iadului. Mi-ai luat mana si ai asezat-o pe pieptul tau. Inima iti batea  mai tare ca vantul si cu un zgomot de tunet. 
          -Cum sa nu alung Iarna cand inima ta e inghetata iar eu imi doresc sa o dezghet. Sa curga rauri de sange in tine si fiori de electricitate in mine. Arata-mi "partea buna", infatisarea ta doar intr-o lumina fericita si voi vedea doar un principiu general in actiune. Arata-mi partea rea, si te voi cunoaste,fiindca tocmai aceasta latura dezvaluie lupta ta personala si tainica.Nu alunga demonii ca isi vor lua si ingerii cu ei....
      -Nu stiu daca sa fug sau sa stau. Nu stiu daca sa rad sau sa plang. Dar.. daca ar fi sa mor curand as vrea sa mor din mana ta. Sa iau o supradoza din tine sau pur si simplu sa ma topesti cu caldura corpului tau. De ar fi sa ma otravesti voi vrea sa sorb otrava de pe buzele tale. De ar fi sa traiesc as vrea sa traiesc la pieptul tau. Dar dragul meu .. nu poti alunga Iarna, caci Iarna sunt eu. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu