miercuri, 10 februarie 2016

doar o zi...

E multa lumea. E atat de multa lumea in jurul meu. Nu am mai vazut atatia oameni adunati la un loc de mult timp. Normal ca e multa lumea avand in vedere ca e cald afara. Centrul orasului e plin de oamenii care au ales sa isi petreaca ziua la soare decat sa stea in casa. Sunt linistiti si copiii bineinteles agitati. La fel ca si restu am iesit si noi la o mica plimbare. Azi dimineata ai vrut sa ne plimbam asa ca ne plimbam. Nici nu ma uimeste avand in vedere ca e cald iar tu iubesti caldura. Sunt pe banca si astept sa te intorci. Te-ai dus sa cumperi inghetata si e cam coada. Asa ca va trebuii sa astept putin. Daca tot stau imi permit sa ma uit . Si trec de la om la om pana ajung la tine.Fac ce fac si ajung mereu la tine. E amuzant caci a trecut ceva timp insa eu inca te gasesc destul de fascinant. Inca descopar lucruri noi la tine. Inca vreau sa aflu secrete ascunse in spatele acelui zambet. Observi ca ma uit la tine, si imi zambesti. Acelasi zambest care l-am vazut si prima data. Tu spuneai ca iti place caldura dar niciodata nu mi-ai spus cat de bine te potrivesti cu ea. Soarele pare sa iti fie cel mai bun prieten .  Ma uit la tine si nu pot sa cred ca esti al meu. Si da dragul meu esti al meu. In cele din urma ai reusit sa cumperi si tu acea inghetata si ai venit inapoi la mine. Esti atat de frumos si nu ma pot plictisi de tine. Inainte de a imi da inghetata imi furi un sarut. In cele din urma ne ridicam , ma iei de mana si ne continuam plimbarea . Doar eu cu tine si tu cu mine. Ma simt in siguranta in mana ta.. iar langa tine ma simt cea mai frumoasa femeie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu