miercuri, 17 februarie 2016

ploua

           Astazi ploua. In ultima perioada vremea pare sa fie ca mine. Instabila si putin trista. Trista e mult spus. Poate ingandurata ar fi un cuvant mai potrivit pentru ca trista nu sunt. Ploua si e frig. Si in casa e frig asa ca voi da drumu la caldura. Astazi vroiam sa fac ceva mare, ziua de astazi vroiam sa o marchez in calendar.. dar ploua. Ce as putea face eu cand ploua? Cum va fi aceasta zi epica daca eu mi-am petrecut-o stand in pat sub patura mea multicolora? Prin toate aceste ganduri imi trece prin cap ca mi-ar prinde o cafea. Fara vre un chef ma ridic sa ma duc spre bucatarie. Ametesc, e si normal la cat am dormit ma mir ca inca ma mai pot tine pe picioare. Lumina e pala... chiar daca e ora 13, lumina pare a fi una de seara.. cum ziceam .. ploua. Imediat cum am deschis usa m-au intampinat doua mici printese. Albe cu ochii ca doua margele ma privesc cu semne de intrebare.Incep sa se plimbe pe langa picioarele mele si sa toarca . Cu greu ajung in bucatarie cu ele lipite de mine. Dar am ajuns asa ca intr-un final am reusit sa imi fac si cafeaua mult asteptata.  Mult mai bine. Afara inca ploua asa ca voi face o zi epica cum voi putea. Imi iau cana mare de cafea si ma duc in camera in fata laptopului. Imi trag patura colorata pe mine si le primesc si pe cele doua alintate langa mine. Intru pe blog si ma decid ca astazi voi calatorii.
    Astazi am plecat intr-o calatorie mult asteptata. Pentru inceput am venit si am vizitat Spania. Sunt in Spania pentru ca imi doresc nespus de mult sa fac o baie in ocean. Nisipul este fin si fierbinte. Imi frige talpile mele obisnuite cu frigul. Valurile usor se trantesc de mal.. Soarele este atat de arzator si de stralucitor incat a  dat stralucire pana si pielii mele albe. Mi-am bagat picioarele in apa cu sfiala pentru ca imi e frica sa fie rece.. insa apa este atat de calda ca o zi de iulie. Pe fata mea se zareste un zambet doritor si dintr-o miscare am intrat cu totul in apa. Si am inceput sa inot impotriva valurilor si sa ma simt invingatoare. Ma bucur cat ma bucur de apa calda a Spaniei dupa are ma decid ca mai sunt atatea  de facut asa ca ies oarecum nostalgica si ma indrept mai departe catre nicaieri.
   Inchid ochii si apoi cand ii deschid imi dau seama ca este mult mai cald decat unde eram mai devreme. Aerul este infiorator de greu si e atat de greu de respirat. Totul in jurul meu este de aceasi culoare. In fata mea doua piramide par a fi singurele care mai fac putina umbra pe aici. Vantul plimba nisipul in stanga si in dreapta soptindu-i povesti cu banditi , cersetori si prea frumoase printese. E clar ca lumina de afara ca ne aflam in Egipt. Tot timpul mi-am dorit sa vizitez aceasta tara. O camila ratacita ma priveste amuzata. In jurul meu totul este atat de frumos iar eu ma simt ca intr-o poveste din 1000 si una de noptii. Piramidele imi stranesc o curiozitate imensa. Atatea povesti legata de ele, atatea capcane si intrari secrete . Aerul lor de superioritate te face sa vrei sa intri , sa vrei sa le descoperi. Totul e mult mai departe decat imaginatia mea. E prea cald...
              Trag aer adanc in piept si imediat realizez ca nu mai este acel aer care ma sufoca. Aerul este mult mai umed.. si vremea mult mai racoroasa.  Simt mici picaturi de apa care ma stropesc usor pe maini.. iar ghetutele mele sunt pline de noroi.Imi ridic capul si privesc direct in fata. In fata mea o cladire mare cu un turn cu un ceas. Imi ia o secunda sa realizez ca ceea ce vad eu acum este Big Ben  si ca sunt in Londra. Este de o frumusete rara asa cum doar in vederi puteai gasi. In jurul meu oamenii se plimba linistiti fiind din acel decor.
      Totul e atat de ireal si de frumos. Zbor din poveste in poveste. Chiar cand ma gandeam cat de frumosa poate fi calatoria mea, Cloud s-a gandit sa imi aminteasca ca doar visez si a resturnat putina cafea care mai era in cana pe pat. Am deschis ochii si m-am uitat la el incruntata . El ma privea cu ochii lui mici si rugatori sa nu il cert. Fereastra din fata mea imi arata acum doar negru.. ceea ce inseamna ca acum e noapte si ziua a trecut. Ma uit la pisicile mele si apoi la cana goala si rasturnata si realizez ca astazi chiar a fost o zi epica. Astazi am vizitat 3 locuri care imi doream atat de mult sa le vizitez. Cine stie data viitoare cand va ploua unde ma va zbura gandul.


    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu