duminică, 14 februarie 2016

gand de seara.

Intodeauna am crezut despre mine ca sunt o persoana directa. Apoi au inceput si cei din jurul meu sa imi spuna asta. Chiar daca unii o vad  un defect , eu o vad ca ceva constructiv si bun. Fiind directa , mereu mi-a placut ca cei din jurul meu sa fie la fel. Foarte rar gasesti o persoana care sa spuna ce are de spus. Foarte rar gasesti o persoana care sa nu dea de inteles si pur si simplu sa iti zica adevarul. Da ,uneori e bine sa lasam loc pentru interpretari , sau pentru mister si intrebari.. dar trebuie sa nimeresti acel timp. Trebuie sa intelegi ca o persoana directa este si acea persoana care isi face o suta de filme pe secunda. Suntem curioase si nu intelegem unele lucruri. Persoanele directe sunt si complicate. Daca imi place ceva spun. Daca nu imi place ceva spun. Daca vreau ceva spun .Daca nu vreau ceva spun. De aceea multi oameni fug de oamenii directi . Le este frica de ce vor auzi , sau de ce se va intampla. Urasc oamenii prefacuti din jurul meu si incerc sa ii inlatur pe toti. Sunt o persoana paranoica si posesiva.. Dar .. daca reusesti sa treci peste aceste lucruri reusesti si sa aflii partile frumoase. Daca inveti cum sa imi vorbesti voi fi cea mai draguta persoana. Daca inveti sa nu ma minti  voi fi cea mai deschisa persoana, iar daca inveti sa imi accepti defectele voi fi cea pe care ti-ai dorit-o . Pot fi cea mai buna prietena, cea mai buna iubita, cea mai buna amanta sau cea mai rea "dusmanca" sa zic asa. ..Deci acum ca stii , incearca sa afli ce vrei, pentru ca daca nu voi intelege eu ce vreau  si voi alege eu ce sa fiu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu