marți, 9 februarie 2016

aiureli

          Azi e o zi fara tine. Ai avut curajul sa pleci la serviciu si sa ma lasi singura. Sunt singura in casa asta mobilata. Ma ridic din pat si ma duc sa fac dus. Casa e prea pustie si ma sperie putin. Apa de la dus e calda si cade usor pe trupul meu. Sute de picaturi imi invaluite corpul... E relaxant dar lipseste ceva.. Pana la urma ma decid sa ies caci nu imi gaseam nici o alinare in acea imbratisare calda. Ma apuc sa strang prin casa, la cate haine sunt aruncate sigur imi va lua ceva timp... dar nu e chiar asa. In jumatate de ora am strans toate si sunt si asezate la locul lor. Ma plictisesc.
              Oare tu ce faci? De ce ai avut tupeul sa pleci si sa ma lasi singura? Ma incrunt si stau pe pat cu mainile incrucisate.. Tu nu te-ai gandit ca se pot intampla atatea. Se poate sa sara o siguranta si eu nu voi stii sa o pun inapoi. Se poate sa am nevoie sa bat un cui si eu nu stiu sa fac asta . Exista sanse sa vreau sa mut mobila si eu nu pot singura. La pranz ce fac? Iau masa singura... de ce sa pun doua farfurii daca doar una o sa fie folosita.. Tu esti egosit si te  gandesti doar la tine. De ce ai plecat si m-ai lasat singura acasa? Imi e dor in fiecare secunda de imbratisarile tale.. in fiecare minut cer sarutarile tale. Acum ce fac? Ma uit singura la film? cine ma mai tine in brate daca ma sperii? si cum sa comentez un film daca nu am cu cine.. Daca vreau sa ma plimb nu pot. Tu intelegi ca nu pot. Ca singura nu are nici un farmec. Si daca mi se face rau? Vaiiii.. cine imi da pastile si supa calda?

                      Da sunt ca un copil mic. Nu imi place fara tine.. asa ca vin-o inapoi acasa!!! Nu vreau si azi sa fie o zi fara tine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu