marți, 29 octombrie 2013

a fost frumos( pagina din jurnal, pagina din trecut)

Ne despartim....si tare as vrea
Sa nu fii suparat,
Ca te'am iubit e vina mea,
Si nu  esti vinovat.
Sa punem dragostea in rai,
Si s'o purtam uitata,
Iar tu sa nu spui nimanui
Ca te'am iubit odata.
De'o fii candva sa ne intalnim,
Cuprinsi de o amintire
As vrea de toate sa vorbim,
Dar nu si de iubire......
Sunt ulimele versuri
Pe care tii le scriu,
Ca sa intelegi mesajul,
Acum e prea tarziu,
Na'i intelege si imi pare rau
Ca te'am iubit pe tine,
vroiam sa fiu iubita ta
Dar te'ai saturat de mine.
Eu pentru tine fluturasu' meu,
Am fost un simplu vis,
Am disparut din drumul tau,
Si l'am lasat deschis.
Strain ai fost la inceput,
Strain ai fost de mine
Si poate vei uita ushor,
Ca te'am iubit pe tine


 Sa nu ma intrebi iubitul meu,
In lipsa ta daca mi-e greu,
Sa nu ma-ntrebi daca iubesc,
Ca te'am iubit pe tine
Sa nu ma-ntrebi daca traiesc,
Sa nu ma-ntrebi daca mi-e dor,
Sa nu ma-ntrebi de vreau sa mor,
Sa nu ma-ntrebi daca mai plang,
Sa nu ma-ntrebi ce am in gand,
Sa nu ma-ntrebi ce-i frumusetea,
Si suferinta si tristetea;
Sa nu ma-ntrebi ce-i fericirea,
Nici daca am cunoscut iubirea,
Sa nu ma-ntrebi daca zambesc,
In jur de pot sa mai privesc,
Sa nu ma-ntrebi daca ma doare,
Nici daca vad pe cer ca-i soare,
Fara sa-ntrebi am sa-ti raspund,
Frumosul meu cu suflet bland,
La orce-ai vrut sau vrei sa sti,
Raspunsuri,inger vei primi,
In lipsa ta mi-e greu iubire,
Iubesc,traiesc an amintire,
De chipul tau imi este dor,
Eu fara tine vreau sa....mor,
In noapte lacrima-mi ascund,
De dragul tau iubire plang,
Cu tine-n gand adorm cu greu,
In vis apari mereu mereu,
Cei frumusetea?chipul tau,
Cei suferinta?dorul meu,
Cei tristetea?viata mea,
De-ar fi s-o pierd nu mi-ar pasa,
Ca am putut sa te cunosc,
Sa te ating suflet frumos,
Si am putut sa-ti simt iubirea,
Si am aflat ce-i fericirea,
Daca zambesc o fac prin lacrimi,
Daca privesc nu-s ochii mei,
Ca nu mai am lumina inger,
De cand te-ai departat de ei,
Nu stiu,nu vad daca e soare,
Nimic acum nu are rost,
Secunda fara tine doare,
A fost frumos,frumos..... a fost


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu