duminică, 27 octombrie 2013

nu vreau sa ma iubesti!

Nu vreau sa ma iubesti! Nu vreau pentru ca eu nu am nevoie sa fiu iubita. Am mai trecut prin iubiri si despartiri si chiar nu le inteleg rostu. Eu nu vreau sa ma iubesti, eu vreau sa ma doresti, sa ma vrei. Am nevoie doar de mainile tale sa ma imbratiseze cand sunt trista, buzele tale sa ma sarute cand zambesc si in gandul tau sa ma aflu eu. Vreau sa fi genul de baiat care sa iasa cu mine la plimbare la 2 noapte doar pentru ca mie mi s-a facut pofta de ciocolata, vreau sa fii genul de baiat care sa asculte o melodie si sa ii aminteasca de mine, vreau sa fii genul de baiat care e in primul rand cel mai bun prieten al meu. Nu am nevoie de doua cuvinte care pana la urma sunt rostite doar ca sa fie. Nu am nevoie de minciuni si secrete. Vreau doar sa privesc in ochii tai si sa ma simt bine ca ma zaresc in ei, sau sa iti arunc un zambet fugar pe care tu sa te prefaci ca nu il vezi dar defapt l-ai vazut si ti-a si placut. Vreau sa pierd noptiile cu tine vorbind si povestind ideei nebune sau doar ganduri ce nu ne dau pace sa dormim. Stiu ca ce ,cer eu e mai mult decat iubire, dar stiu de asemenea ca ce, cer  e mai real decat asa zisa iubire. Nu vreau decat sa fii tu insuti.
                                           Te ador!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu