joi, 24 octombrie 2013

...

" El: Spune`mi de ce plangi ?
Ea :Plang de dorul tau
El :Spune`mi ce te doare ?
Ea :Ca nu esti al meu !
El :Spune`mi daca noaptea, te gandesti la mine si visezi la ziua in care te voi saruta!?
Ea :Te iubesc prea mult... 
El :Asta`i dragostea
Ea :Stiu ca niciodata ,nu te voi uita ,numai daca timpul ar vrea sa`ti sopteasca...ce`i in gandul meu, ce simt pentru noi amandoi!
El :Fara tine plang in noapte, de ce esti asa departe?
Ea :Sunt departe si ma doare, dragostea e tot mai mare
El :Fara tine lumea toata e prea trista si pustie
Ea :Dragul meu stii prea bine ,fara tine nu pot simti iubirea!
El :Fara tine nu mai am culoare..nu mai am nici umbra, nu mai am nici soare....
Ea :Fara tine viata sens nu are..e la fel de trista ca desertul fara ploaie!Sunt atatea zile de cand ai plecat pare o vesnicie, dar nu te`am uitat
Ea :Dar iubirea noastra parca nici nu vede...stie ca intr`o zi noi ne vom revedea
El : Suntem ca si 2 stele, mii de ani sunt intre ele

Ea : Eu sunt Soarele tu Luna, niciodata nu ne intalnim privirea!.. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu