sâmbătă, 12 octombrie 2013

Un lucru albastru - Capitolul 2- Inapoi in timp

Stau si ma uit la el. El se uita la mine. Of.. Vreau sa vorbesc dar sincer nu stiu ce sa zic, cum sa zic..El zambeste in fata mea. La fel ca prima data, prima data atunci in tren. Intr-o fractiune de secunda toate amintiriile cu el imi trec prin cap. Si bune si rele..Ah!!! baiatul meu cu ochii albastrii..
-Raya!!! deci nu pot sa cred!!
Ce entuziasmat e baiatul si eu sunt inca socata si nu stiu ce sa ii zic.
-Din cate se pare da.. In carne si oase
-Draguta ca deobicei.
-Ce faci mai Laur?
-Bine draga, uite pe aici si eu , dar tu ce faci? Ce dragut sa te intalnesc aici!
Ah! Ce voce are.. e asa de matur acum.. e asa dragut.. Ce e cu mine? O iau razna clar..
-Da chiar dragut as putea zice. Nu stiam ca esti in oras.  Dar nu te-ai schimbat deloc.
-Ei bine , am ramas cam la fel dar tu te-ai schimbat.
- Poftim?? cum adica m-am schimbat?
-Nu te panica asa, nu incepe. Te-ai schimbat in bine. Esti mai frumoasa.
-Multumesc...
 A zis ca sunt frumoasa!! Clar nu s-a schimbat iara incepe. Doamne ce e cu mine? Clar nu e de bine asta. Nu..nu e de bine. Doamne am visat la momentul acesta de atatea ori..
-Hmm, hmm.!
-Of, scuze.. Ea e Dyaa
-Laur incantat.
-De asemenea.
Se uita tare ciudat si amuzata la mine. E clar deja vede ce imi face prezenta lu Laur. Cum sa uit sa le fac cunostinta.
-Dar ce scrieti voi pe acele foi?
-Pai..
-Nimic! Nu scriem nimic nu e asa Dyaa?
-Mda.. ne prosteam si noi.
 -Defapt ne grabim sa plecam.
-Deja?
-Da Laur.. avem.. treaba.
-Raya..
-Da?
-Mi-a parut bine sa te ravad,
-Si mie..
-Inca ceva
-Ce?
-Am acelasi numar de telefon.. stiu ca ai zis ca il stergi dar eu sper sa nu fii facut asta.
-Aaaa.. bine.
 Ne-am ridicat si ne-am imbracat si am ieist. Laur a stat si ne-a urmarit cu privirea pana la usa. E frumos si e dragut.. Am fost rea ca nu i-am zis de petrecere dar chiar nu il vreau din nou in viata mea. Stiam ca imediat ce voi iesi pe usa Dyaa va incepe cu miile de intrebari. Si asa a si fost...
-Esti nebuna??Nimic? De ce nu i-ai zis? Se vede clar ca se bucura ca esti acolo si ca i-ai lipsit! Se vedea clar ca vroia sa te mai vada. Esti proasta?
-Nu.. nu sunt proasta dar eu stiu ce a fost si cum a fost si e mai bine asa. Trebuie sa ma indepartez.
-Raya sa fim serioase cat timp crezi ca vei rezista ?Cat timp crezi ca iti va lua ca sa il suni sau sa ii dai mesaj?
-Nu!! am zis ca nu si gata incheiem subiectul.
-Bine.. dar cand va fii momentul eu voi veni si iti voi spune ca ti-am zis eu.
Uram cand facea asa pentru ca mai mereu avea dreptate... Laur face parte din domeniul trecut si asa va ramane . Nu mai am nevoie de drama in viata . Nu acum totul e mai simplu si asa va ramane.
.....................................................................................................................................................
 Am luat-o razna . Stau cu telefonul in mana. Da a avut dreptate Laur nu i-am sters numarul de telefon. Singura diferenta a fost ca i-am schimbat numele in BLue si atat...Da Dyaa a avut dreptate vreau sa il sun, sa ii dau sms, sa il caut. Dar.. dar nu. Ma opresc singura e mai bine asa. De ce sa sufar eu  din nou? plus ca in cateva ore e petrecerea mai bine ma aranjez si gata. In seara asta o sa ma distrez si o sa ma simt bine.
.........................................................................................................................................................
- Alo..
-Raya??
-Da zi..
-Vezi ca vine un prieten de al meu sa te ia cu masina.
-Cine ma?
-Nu conteaza ai sa vezi ca eu nu mai pot ajunge.
-Dyaa!!! cine ??
-Te pup pa!
Mi-a inchis!!! E nebuna?? Cine vine sa ma ia cu masina. Ea nu are prietenii cu masina.. De aia are ea carnet. Daca..Nu.. Domane ..sper ca nu .. of... Nu pot face altceva decat sa astept sa vad cine vine..
  Asteptarea ma omoara.. Incep sa ma agit si nu e bine.. Nu e bine sa ma agit asa.
Ding Dong!!!
 E aici ... e aici.. Damn oare cine..Deschid usa cu o frica imensa si..

2 comentarii: