luni, 28 octombrie 2013

Luna si Soarele.

Asa. Scurt si la obiect. Imaginea de mai sus reprezinta soarele si luna. Zilele trecute cand ma plimbam cu prietena mea Valentina pe afara , am zarit si soarele si luna pe cer si mi-am amintit o poveste care o data mi-a spus-o invataroarea mea.Mi-a placut la nebunie asa ca m-am decis sa o impartasesc si cu voi.

    A fost o data ca niciodata un rege bogat care avea o sotie superba si un baietel. Baietelul acestora era frumos de nu te puteai uita la el si avea parul de un blond atat de auriu.Povestea spune ca intr-o zi cand baiatul era destul de mare s-a plimbat prin padure singur . Fara sa isi dea seama s-a aventurat tot mai mult in adancul padurii. Acolo intr-un loc umbros se afla o casuta mica si draguta. Curios din fire a intrat si a zarit-o pe ea. Ea o fata frumoasa cu pielea deschisa , cu parul lung si cu niste ochii gri si foarte mari. Pentru cei doi a fost dragoste la prima vedere. El era fascinat de frumusetea ei , iar ea de lumina si caldura pe care o emana el.As putea spune ca totul bine si frumos, dar ca oricare alta poveste si aici este ceva ce ii impiedica pe cei doi sa fie fericiti. Un amanunt care am uitat sa il precizez este ca fata era crescuta de o vrajitoare care o vroia doar pentru ea. Gen Rapunzel stiti voi. Aceasta nu era de acord cu iubirea celor doi si s-a decis sa construiasca un zid care sa despara o lume de alta.. Asa ca a facut un zid pana la cer pentru ca cei doi sa nu se intalneasca niciodata.Partea frumoasa este ca ei erau atat de indragostiti unu de altul ca au cautat diferite metode de a se vedea. Si pentru ca erau placuti lumii si animalelor, lebedele s-au decis sa ii ajute. Astfel lebedele ii ridicau in inaltul cerului unde cei doi tot se intalneau si se iubeau. Vrajotoarea cea rea vazand asta de nervii a impartit lumea in doua. Cu ultima ei suflare a facut ziua si noaptea, iar pe fata a plasat-o noaptea numind-o frumoasa si trista Luna, iar pe el ziua numindu-l Soarele cel ce mereu ne incalzeste cu iubirea lui.Astfel cei doi sa nu se pot intalni niciodata, pentru ca lumina lui fiind atat de mare distrugea raceala si intunericul ce inconjura Luna.  Insa iubirea lor a fost atat de mare incat a impresionat-o pe vrajitoare care le-a permis celor doi sa se intalneasca o data pe an. Asa se face ca o data pe an pe cer ve-ti zari si Luna is Soarele care inca se iubesc indragostiti unul de celalalt .

Stiu ca e doar o poveste inventata, sau o legenda, dar mie personal mi-a placut si sper sa va placa si voua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu