miercuri, 23 octombrie 2013

visele

Visele fac parte din mine. Visele fac parte din noua "eu" si din vechea "eu". Mereu am crezut in ele. Mereu am crezut ca se adeveresc. Visele sunt ilustratii din cartea pe care sufletul meu o scrie.Dar ce se intampla atunci cand tu visezi mai mult de cat poti duce? Ce se intampla cand poate nu vroiam sa visez acel lucru, poate imi era bine pana atunci. Fiecare vis are o semnificatie.. fiecare vis are istoria lui. O mie de vise adunate pe o foaie si arucate in sus .. Aruncate in sus cu gandul ca poate vor prinde aripii si vor zbura departe ,departe. Poate  cele bune se vor adeveri iar cele rele vor zbura si vor lasa loc celor bune. Ah! Visele mele! Ilustratiile mele! Problemele mele. Cum sa faci fata unui vis cand toata viata l-ai vrut si apoi l-ai urat. Un vis de iubire si ura, un vis de bucurie si tristete? Pentru fiecare persoana destinul planuieste altceva. Destinul meu e pavat cu vise colorate si necolorate. Iar eu ca un copil ce abia se ridica de jos si invata a merge, calc fara sa ma uit unde.Asa se face ca ma izbesc de rau si de bine .. Cad in abis si ma ridic la cer. Zbor si ma izbesc de pereti, rad si plang, traiesc sau mor. Dar acum.. acum.. nu mai esti tu visul meu. Acum am realizat ca visul meu sunt eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu