marți, 15 octombrie 2013

Eu, tu si ea!

Imaginea de ansamblu e chiar simpla. Daca  stau si ma gandesc  acum totul are logica. E chiar simplu si evident. O imagine tulburatoare. Eu , tu si ea! Daca realizam atunci poate era mai bine. Dar hai sa  o luam cu inceputul.
     O zi frumoasa cand noi ne-am intalnit pe strada, ne-am placut si deja eram si impreuna. Eu eram tanara la o varsta frumoasa asa cum si tu de asemenea. Totul bine si frumos dar ceva e gresit. Dragul meu o mica poveste a vietii noastre ca sa intelegi viata. Si totul a inceput cand....
- Deci chiar nu pot sa cred ca ai facut asta!
- Dar draga?!
-Nici nu vreau sa aud!
- Bine, uite, eu spun sa te calmezi si sa ma asculti ce am de zis....
-Mereu e asa.. pana cand?
-Kim!.. totul se va schimba...
Si acum pauza. Mereu e asa. Un el si o ea.. sau.. Ei bine greseala ta a fost ca nu stii sa minti si chiar deloc.Eram casatoriti de 2 ani cand am avut cea mai "dulce" conversatie.Sa aflu lucrurile acelea nu as fi crezut niciodata. Dar vezi asa esti tu si mereu gresesti pentru ca ma subestimezi. Stii totul a mers bine pana a aparut  "ea". Ea fata perfecta!. O ea din viata ta.
-Esti geloasa fara rost..
-Zici??
-Da...Revino-ti!
-Mark nu e prima oara..
-Asculta la mine! Te iubesc!
 Si cam atat era. Caci vezi tu , dupa cateva vorbe dulci de ale tale , ne impacam si noaptea  se termina violent de dulce.Eu si tu pe un pat, goi de haine si ganduri, doar cu saruturi si reprize de respirat.Mereu am iubit si urat in acelasi timp felul tau de a ma domina. Credeam ca sunt totul, credeam ca ma iubesti, dar nu. Nu e deloc asa,Mai tii minte aceea seara de mai cand eram in parc?
-Kim nu fugi ! stai!
-Prinde-ma daca poti.
Mii de luminite colorate ne inconjurau, iar tu zambeai. Zambeai asa cum imi place mie.
-Trebuie sa iti marturisesc ceva...
-Sigur.. spune..
-Nu am mai simtit asa ceva pentru nimeni..
-E ok.. stiu!
-Nu!! trebuie sa iti spun.
-Te ascult..
-Daca zambesti tu, zambesc si eu.. daca tu esti trista, sunt si eu..incerc sa imi explic ce simt. E atat de inocent. de pur. Nu m-am mai simtit asa demult. Te iubesc...
-Vai! ce dragut ai fost! Si eu te iubesc!
Si stop din nou. Acele seri cu siguranta sunt printre amintirile frumoase, printre ideeile noastre nebunestii. Ce s-a intamplat cu noi? A da.. Ai inceput sa ascunzi lucruri , eu sa mint..si tu.. Ei bine tu ai facut-o lata de data asta clar! Cum am putut fi  atat de naiva incat sa cred tot ce imi spuneai? Dar vom ajunge si acolo. Mai stii prima noapte de dragoste?
-De ce respiri asa?
-Nu stiu..
-Esti bine?
-.Mmmmm.. da
-Si atunci?
-Stii ca te iubesc nu?
-Da...
Si apoi ne-am sarutat. Eram asa fascinata de tine. Fiecare gest de al tau era un univers nou pentru mine. Un  univers ce se cerea descoperit. Pielea ta o harta pentru mine. Prea fierbinte pentru o simpla atingere. Sarutul tau prea complicat pentru a putea fi ceva normal. Felul tau de a ma atinge e un tipar cu mii de cercuite. Ma guvernezi in ce directie vrei tu, fara a avea un plan de evadare.Pur si simplu esti tu, care imi imprtasesti aceasi iubire in doze mici.
 As putea sa scriu despre dragoste atat de multe si marunte. Dar ce ai facut tu e de neiertat! Sa o iubesti pe ea?! Nu am crezut ca esti capabil si de asa ceva. Te vroiam doar pentru mine... Acum va trebui sa te impart cu ea.. Ea.. Frumoasa si gingasa , unica si perfecta. Ah, iubirea oare se mareste? Mai tii minte seara cand am aflat??
-Iubito!
-....
-Zi ceva!!!!!!
-Sa zic ceva? Ce sa zic?
- Nu stiu ..doar vorbeste , te implor..
-Nu am ce sa zic... e... nu stiu...

Si apoi.. apoi a fost ce mai frumoasa perioada a vietii mele caci vezi tu, eram eu tu si ea! Ea fata perfecta pe care tu o iubeai neconditionat. O iubire pe care nu o pot intelege. De data asta chiar ai facut-o lata. A fost de neiertat acel moment.. Un moment de neuitat. Ea! Aceea a fost ziua in care tu ai inceput sa o iubesti. Daca ma gandesc bine nu ai cum sa nu o iubesti, este asa de simpla, asa de unica. Am vrut sa fiu egoista, am vrut sa te am doar pentru mine. Am crezut ca daca o iubesti pe ea nu ai sa ma mai iubesti pe mine. In schimb tu ti-ai marit inima pentru a ma iubi si pe mine si pe ea. Eu , tu si ea! Fetita noastra. Fructul iubirii noastre de care mi-a fost frica. Cum sa iti fie frica de ceva asa de minunat?
Multumesc dragul meu pentru iubirea ta si pentru ea. Pentru fetita mea si a ta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu