miercuri, 9 ianuarie 2013

Zborul Albastru (partea a patra)- Cineva nou..

I-am deschis. Trebuia sa fac asta. Ma uit in jur, in pat langa mine nu e nimeni. Of.. iar a plecat. Dar stai!..hainele de pe jos nu sunt ale mele, iar camasa aia o recunosc dintr-o mie.
- Te-ai trezit mititico?
- Am crezut ca ai plecat.
- De ce as pleca?
- Nu stiu, mereu o faci.
- Sunt aici, dar voi pleca curand.
- Si de data asta poate imi lasi numarul tau de telefon sau ne vom mai vedea?
- Imi pare rau, dar nu vreau o relatie. Credeam ca nici tu. Cred ca ar fi mai bine sa ma imbrac si sa plec.
Statea in fata mea dezbracat de haine si sentimente cu acelasi zambet pe buze. Imi venea sa plang. Nu vrea relatii, dar cine l-a intrebat ceva de o relatie? Baiatul cu ochi albastri sa fie doar un vis? Un vis idiot as putea spune!!!
 - E ok. Nu am zis ca vreau o relatie.
I-am zambit si eu si atunci el a fost cel care nu a mai zambit.
- De fapt asta e tot ce am vrut, doar nu credeai ca tu esti tot ce imi doresc eu? Esti dragut, dar sa fim seriosi.
Am fost rea, foarte rea.. dar nu il voi lasa si de data asta sa ma faca sa sufar. Mi-am aprins o tigara si m-am asezat la masa.
- Ai un apartament destul de mare.
Hm. A schimbat subiectul. Ce miscare inteligenta.
- Da, asa este.
- Nu te-ai gandit sa mai stai cu cineva?
Nesimtitul!.. acum vrea sa stea aici sa ma tortureze? Of.
- Nu chiar, nu m-am gandit. Dar stii tu pe cineva disponibil?
- Pai sincer da, daca nu te-ar deranja .. eu.. stii, sunt la facultate aici si nu imi plac caminele.
- Aaaa. Ok, poti lua ultima camera.
- Serios??
- Da...
Da, regret ca am facut asta, dar sincer chiar nu aveam sa il las asa sa nu aiba unde sa stea. In doua zile s-a si mutat. Si-a adus tot ce a avut el, si-a facut camera cum a vrut. Era ingrozitor de dragut si nu mai stiam ce sa fac. Ma atragea enorm, dar se pare ca eu pe el nu. Am inceput sa ma gandesc si m-am decis sa il fac sa ma vrea. In fiecare dimineata eu luam micul dejun goala pusca. Iar cand se uita la mine ii zambeam. Ii sticleau ochii de fiecare data cand ma vedea si abia se abtinea; vedeam asta. Ma aranjam in fiecare seara si ieseam in oras ca el sa creada ca ies la intalnire. Il rugam sa imi inchida rochia sau sa vina sa ma spele pe spate. La un moment dat am crezut ca va innebuni.
Intr-o seara insa el nu a mai putut rezista.
- Doamne, ce incerci sa faci?
- Poftim?
- Nu mai pot, tot ce imi doresc este sa te am..
- Cum, dar nu mai vroiai nici o treaba cu mine?!
M-am prefacut mirata desi in mine ardeam de fericire.
- Ok, te inteleg. Du-te in camera, eu voi face cina si voi veni la tine.
Am facut cina, am mancat bine si apoi am fost la el. Ca prima data, am inceput sa ne dezabracam doar ca acum el era papusa mea. I-am propus sa jucam un joc. L-am legat de pat, l-am dezbracat si apoi am inceput sa rad.
- Ce ai, esti nebuna?
- Nu, nu sunt nebuna.
Am inceput sa ma imbrac.
- Ce faci??
- Pai, vezi tu, eu cred ca ei nevoie de o lovitura ca sa vezi cum e viata. Nu poti lua totul in gluma cum ai facut cu mine.
A ramas mut de uimire, insa ochii aceia mari si albastri nu mi se mai pareau atat de inocenti precum erau.
- Raya , revino-ti si da-mi drumu'.
- Pai.. eu plec, cheiile de la catuse sunt in camera mea, iar cand vei invata sa te comporti le vei avea.
Nu mi-a parut rau si ma simteam cam bine. Am iesit din casa si m-am intalnit cu prietenii mei. Toti ma intrebau de Laur, iar eu ziceam ca nu stiu nimic. Am fost in discoteca si m-am distrat, iar cand sa plec cineva m-a calcat pe papuc atat de tare incat am inceput sa tip.
- Doamne, nu vezi pe unde calci??
- Imi cer mii de scuze..
M-am uitat in sus. Nu pot sa cred, acelasi baiat care a dat peste mine acum o luna era in fata mea.
- Imi cer mii de scuze.
- Nu face nimic.
- Hey, te stiu de undeva..
- Hey, Raya, incantata.
- Gabi.
Am iesit amandoi la cafea si am vorbit, am ras; el era foarte dulce. Nu ma mai gandeam la baiatul cu ochi albastri. Nu atunci. A fost o seara frumoasa si m-a condus acasa, iar inainte sa plece m-a sarutat pe obraz si mi-a spus "noapte buna". Am intrat in casa si am inceput sa strang. Varsasem apa, cand am ridicat covorul sa sterg am gasit un carnetel. Un fel de jurnal. Am citit numai ultima pagina si scria asa:
"Nu ma pot gandi decat la ea, nu pot sa vad pe altcineva. E frumoasa si desteapta si mor dupa ea. O iubesc..."
Am incremenit. Baiatul meu cu ochi albastri era indragostit.. de cine???

2 comentarii: