joi, 10 ianuarie 2013

Zborul Albastru (partea a cincea)- Intorsatura ciudata

De la povestea mea de ura s-a ajuns la dragoste, apoi la erotic si acum din nou la dragoste? Nu mai inteleg nimic, totul este foarte ciudat. Cum sa ma duc acum la el sa ii spun ca i-am citit jurnalul si ca vreau sa stiu de cine e indragostit?.. Nu merge asa. Si chiar asa, de cine e indragostit el? Poate daca as mai citi cateva randuri as afla. Doamne nu, nu pot sa fac asta. Dar daca e cineva cunoscut, daca sunt eu? Numai gandul ca putea fi indragostit de mine ma facea sa o iau razna, sa imi imaginez fel de fel de lucruri. Nu, sigur nu sunt eu!.. Doar a zis ca nu vrea relatii de dragoste. Da, dar timpul a trecut, poate s-a schimbat. Poate cateva randuri..
Deschid pe la jumatate si citesc:
 "Era frumos afara si chiar eram deja plictisit. Facultatea asta deja ma calca pe nervi si nu mai am chef,"
Nu, nu aici e partea pe care o caut eu. Mai dau cateva pagini si ma uit din nou. Acolo e! Da!
"E frumoasa, e asa de frumoasa. Ma face sa ma gandesc numai la lucruri dragute si tot ce imi doresc e sa o tin in brate, sa o simt, sa  vad cum este. Ah, cum sa ii zic, cum sa o am?.."
Devine din ce in ce mai interesant. Nu vreau sa ma opresc, trebuie sa stiu cine e ea! Cine e?
"Parul ala lung si brunet, ochii aia caprui, ma hipnotizeaza.."
Par brunet? Ochi caprui? Nu!!! Nu sunt eu?? Cine e asta? Vreau sa mai citesc, dar totusi nu vreau. Vreau sa aflu cine e, dar ma doare daca mai vad cum vorbeste de ea. Ce fraiera am fost!.. normal ca nu avea cum sa se indragosteasca de mine. L-am pus inapoi unde era si mam dus la el in camera.
- Raya!! Vai bine ca ai venit, nu mai pot! Ma dor mainiile si imi este frig.
M-am dus, l-am dezlegat si am plecat fara sa zic nimic.
- Esti bine? Ce e cu tine?
Era mirat, a crezut ca ma simteam bine ca am facut asta. Si chiar m-am simtit atunci, dar acum nu mai aveam chef de nimic. Mi-ar fi placut sa fiu o curva fara sentimente.
- Nu am nimic, te rog nu mai pune intrebari.
Am plecat in camera mea lasandu-l acolo sa isi puna intrebari singur. M-am inchis in camera, am luat telefonul si am sunat.
- Alo!
- Alo, Raya? Tu esti? Doamne, bine ca esti teafara!! Esti nebuna?!
Am sunat-o pe ea. Pe Alice. Cine altcineva avea sa ma inteleaga in acel moment? Cine altcineva avea sa ma asculte si sa m-a suporte?..Nu era aici, asa ca aveam sa ma plang in telefon.
- Chiar am nevoie de tine.
- Unde esti? De ce nu ai mai dat nici un semn de viata?
- Trebuie sa vorbim.
Am inceput sa plang si sa vorbim mult. Ea m-a ascultata si mi-a dat sfaturi. I-am promis ca o voi mai suna si am zis ca trebuie sa dorm putin. Am adormit si am visat multe vise amestecate. Nu mai stiam pe ce pamant sunt.
Ma trezesc! Imi bubuie capul. Ce e zgomotul asta? Ma uit la ceas, este ora 7 seara. De unde dumnezeu vine muzica asta? Ies din camera. Muzica tot mai tare. Se aude de la el din camera. Of!! Pana aici! Ma duc si deschid usa. Regret ca am facut asta. In fata mea pe pat se afla o fata bruneta cu parul lung ce stralucea, cu ochii mari si caprui, cu pielea cafenie si frumoasa ca modelele de pe reviste. Ea e! Ea e fata de care e indragostit baiatul meu cu ochii albastrii. Se acopera imediat cu ceva si se uita la mine rugator. Iese si Laur din baie exact asa cum la dat Dumenezu. Inchid usa repede si ies, trebuie sa plec de aici.
- Stai! Raya! Stai.
Ma uit la el, ma opresc. Ochii nostri se intersecteaza. Ciudat.. avem amandoi ochi albastri, dar tot nu sunt la fel. Simt cum ochii imi sunt invadati de ape si nu vreau ca el sa vada asta. Ies afara, iau din nou telefonul si il sun pe Gabi. A venit imediat si am plecat amandoi sa ne plimbam. Gabi era ciudat. Ciudat ca ma intelegea prea bine. Era de acord cu tot ce ziceam si faceam si pe langa asta dadea niste sfaturi geniale. Trebuia sa aiba el si ceva gresit. Si chiar daca era asa de perfect eu nu puteam sa ma simt atrasa de el. Nu. Eu imi vroiam baiatul cu ochi albastri. M-a condus inapoi acasa si mi-a zis ca la ora 10 va fi aici. Vom merge in club fie ca vreau, fie ca nu vreau. In casa nu mai era nici bruneta si nici el. Am inceput sa ma aranjez si sa fiu parca absenta. La 10 a venit Gabi si am plecat. Masina s-a oprit in fata unui club mare cu multe luminii. La intrare doua animale de oameni cereau buletinele copiilor care incercau sa intre. Am intrat si...
Nu pot sa cred asa ceva!????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu