vineri, 20 septembrie 2013

durere

Ma doare. Jur ca ma doare. Fiecare milimetru din corpul meu urla de durere. A devenit deja insuportabil. Robotelul meu ,creierul, imi dicteaza ca e bine insa inima mea primeste cate un glot in fiecare secunda. Scapa atata sange ca intr-un razboi. Durerea e acuta! si urlu!!! Fiecare bataie de vant este ca o furtuna pentru mine. Simt cum lumea cladita de mine se tot duce la vale si eu, eu nu pot face nimic pentru a o opri. In subconstien ma ranesc singura , spunandu-mi ca e vina mea , ca sunt cea care... care a distrus totul. Ce a distrus? a distrus zambetul, simplitatea . Ma pedepsec. Las sa ma doara totul. Tu! Tu nu ai idee ce ai facut din mine. Tu nu intelegi ce insemna totul. "Nu esti tu, sunt eu"... ei bine nu ai sa stii niciodata. Plansetul meu il vei auzi si peste ani.. iar buzele mele nu iti vor mai zice niciodata ceea ce vroiai sa auzi. Nu am sa zic ca daca tu ai sa fii fericit am sa fiu si eu... nu.. Dar daca tu ai sa fii fericit macar am sa stiu ca era mai bine asa..Iar daca vreodata vei regreta ceva.. sa stii ca nu e bine.. pentru ca un regret iti fura un minut din viata. Pentru ultima oara dragul meu Te iubesc si imi pare rau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu