vineri, 27 septembrie 2013

scrisoare pentru tine.

Dragul meu, Probabil iti scriu aici pentru ca nu mai am curajul sa iti dau mesaj, sau sa te sun. Nu stiu daca as putea sa iti mai vorbesc despre chestiile astea. Nu stiu cum ai mai reactiona. Nu stiu cum sa fac sa fie bine, si uneori cred ca nici nu am atata putere in mine pentru a indrepta fiecare lucru gresit. Cum as putea sa lupt pentru cineva care nici macar nu isi doreste asta? Stau in fiecare zi si noapte si ma amagesc singura, si ma mint singura. Ma mint ca inca sunt in inima ta, ma mint ca inca mai e flacara aceea intre noi si ma mint ca vei fi aici. Sunt egoista , dupa cum ti-am mai spus. Sunt egoista pentru ca nu m-am gandit la tine si la ce vrei tu. Eu am vrut sa imi fie mie bine si atat. Urat din partea mea. Probabil am inteles inca de cand ne-am vazut ultima oara ca asta a fost totul. Si zic probabil pentru ca nu sunt sigura. Nu sunt sigura de ce vrei tu. E foarte fascinant ca esti misterios, si ca lasi impresia de mult lucruri.. dar in cazul asta.. baby.. trebuie sa fi mai precis. Am crezut ca pot indrepta totul... am crezut ca e doar o incercare pentru noi amndoi. M-am amagit singura si imi pare rau. Imi pare rau ca mi-am imaginat lucruri care nu erau asa si am ales sa cred ca tu simti chestii pe care nu le simti. Trebuie sa intelegi ca mi-a fost greu si imi este in continuare.. dar probabil cu firea mea te ranesc si pe tine. Spune-mi ce as putea eu sa iti cer? Acum nu mai am dreptul sa cer nici macar un zambet de al tau.Nu neaparat ca nu am dreptul ci mai mult ca nu il merit. Copilul din mine a crezut ca totul e doar un joc si ca mai sunt "vieti" in acest joc, iar femeia din mine a crezut ca ce avem e mai presus decat orice , si e mai importanta decat niste simple piedici. Sunt o fricoasa. Imi era frica sa te pierd si iaca... Pana in momentul de fata am crezut intr-un fel ca inca esti al meu.. ca inca ne apartinem unul altuia.. dar prin felul tau de a fi mi-ai demonstrat ca eram prea oarba ca sa vad adevarul. Iarta-ma! Iarta-ma ca nu pot sa vad ce e bine, iarta-ma ca nu pot sa inteleg . Iarta-ma ca te iubesc... semnat: Nimeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu