miercuri, 25 septembrie 2013

.. asa si asa

Nu mai pot sa vorbesc despre asta , Sincer ma face sa plang .Ma simt goala pe dinauntru.. nu pot sa ma prefac ca nu te mai iubesc.. ca nu sunt indragostita de tine... chiar vrei sa incerc asta? voi incerca....imi lipsesti din ce in ce mai mult. Imi lipsesti ca aerul.. Tot ce am nevoie esti tu. tu sa fii aici .. m-am saturat sa ma mint. Nu imi pot imagina viata fara tine nu intelegi?? Cand ma suna cineva sau primesc un mesaj imediat ma uit crezand ca ca esti tu..Daca tu nu simti la fel spune-mi si promit ca nu o sa iti mai zic sentimentele mele niciodata! Nu vreau sa imi explici cum dragostea ta peste noapte s-a schimbat..cum dintr-o data esti rece... chiar m-ai ranit de data asta. Imi vreau baiatul inapoi.. imi vreau visele inapoi. Vreau sa zambesc din nou . Doar tu ma faci sa zambesc.. vreau sa stiu ca esti aici mereu cand am nevoie de tine.. vreau sa stiu ca ma iubesti. Imi vreau "idiotul" inapoi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu