luni, 30 septembrie 2013

Visul meu animat dintr-o cutie.

Esti o animatie mica si draguta bagata intr-o cutie. O animatie pe care o vedeam mereu cand eram micuta. Erai in patratul acela mare care avea imagini miscatoare.Te-am vazut mereu cum radeai la mine intr-un colt. Prostia insa este ca nu mai eu te vedeam si toti ceilalti credeau ca sunt nebuna. Cum as putea fi nebuna cand eu te vad si acum. Of tu animatie mica si draguta. Surprinzator nu ma deranjeaza ca te vad doar eu. Nu ma deranjeaza pentru ca asa stiu ca si tu ma vezi doar pe mine. Sau cel putin te prefaci ca faci asta. Cum as putea sa te descriu? Nu prea stiu cum.. Sincer eu te vad in mii de feluri si niciodata nu ai aceasi infatisare.Imaginatia mea o ia razna in fiecare secunda , in fiecare clipa. Prea multe ganduri , prea multe vise, prea multe sperante. Stii, oricat de nebuna as fi eu sau oricat de multe gandurii am eu , tu tot stai acolo si zambesti. Te uiti la mine si zamabesti. Intr-un fel esti chiar amuzant. Prostesc de amuzant, dar pana la urma asta imi place la tine. Tu animatie mica si draguta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu