luni, 30 septembrie 2013

o privire de ansamblu

O noua privire de ansamblu ma face sa cred ca nu e chiar asa de rau. E bine.. e cald.. si e bine. Si nu ma refer la vreme. E cald in sufeltul meu. E cald in mintea mea. E cald in camera mea. Lacrimi si parereri de rau, zambete si amintiri, clipe si despartiti. Toate fac parte din mine. Din " EU". Da .. eu aia care uneori e prea indecisa si prea sensibila pentru a trai intr-o lume asa de ciudat ca asta. Schimbatoare este vreme, schimbatoare sunt si eu. Sa stii ca nu e rau.. chiar nu e rau. Cate vise am avut aproape toate s-au indeplinit. Si uneori e bine sa mai si multumim, nu doar sa plangem. Sa ne plangem de anumite chestii sau anumiti factori care pana la urma isi au rostul lor. E cum zic unii oameni: Destinul a vrut asa ! Sunt destul de convinsa ca am sa fiu bine. Tot raul e spre bine. Sufletel de ciocolata!!Gand de bomboane si vise de martipan. Tu esti inca visul meu dulce si amar, dar nu stiu pana cand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu