miercuri, 7 august 2013

doar un vis..

Tac. Stau si tac. E dimineata. E ora 5 dimineata. Inca e intuneric afara iar geamul e deschis. In cana ta inca mai este putina cafea. Profit de asta. Imi aprind o tigara, iti iau cana si ma duc la geam. Sunt bulversata iar tricoul tau sta lipit de mine. Am transpirat fara sa fac nimic. Nu..Nu am facut nimic dar..Te-am visat..Erai acolo, in visul meu mut. Numai cand ma gandesc o iau razna. O caldura imensa ma cuprinde si gandurile o iau din loc. Imi inchid ochii si imi amintesc. Stateai in fata mea in pantalonii tai scurti preferati. Aveai acel zambet strengaresc si ochii tai  ma priveau atat de plini de sine. Mi-ai vorbit. Mi-ai zis cate in luna si in stele. Cuvinte dulci, cuvinte amare. Zambete si lacrimi. Am avut o discutie ca niciodata. O discutie dureros de dulce, o discutie dureros de adevarata. O discutie ce am terminat-o printr-un sarut. Dar nu orice fel de sarut. Baby! a fost un sarut ca acele saruturi din filme, acele saruturi care se intampla mereu la sfarsit cand cei doi se impaca. Buzele tale pe buzele mele, iar gandul meu la tine in gand. Un sarut a fost de ajuns. A fost de ajuns sa aprinzi ceea ce vroiai sa aprinzi. Focul a ars mocnit in tine, apoi si in mine. De la un sarut pasional s-a ajuns la mai multe, si tot mai multe. Cu ochii inchisi iti simt bratele tale in jurul meu. Mana ta prinsa in parul meu apucand cu putere si buzele tale pe gatul meu. Inca sunt la geam. Deschid ochii si observ ca tigara s-a fumat singura. Imi aprind alta ... Din parul meu cad picaturi de apa pe jos.. Pana jos e cale lunga. Ma uit la ele absenta. Urmaresc traseul lor ridicol. Inchid ochii din nou si imi reinvie in cap imaginea ta. Imaginea ta din visul meu nebun. Acea imagine cand te atingeam usor pe mainiile tale fierbintii si colorate de soare...Brusc imi deschid ochii. Stiu ce urmeaza si nu vreau sa retraiesc acele momente. Ce momente..!.. Superbe. Trebuie sa imi alung acest vis, acest gand, acest drog. Imi simt ochii umezi. Imi simt ochii inundatii de lacrimi. Termin tigara si ma duc inapoi in pat. Vezi tu.. poate ca tricoul tau este pe mine si poate ca a ta cana este aici.. dar tu.. tu, baby esti departe si asta ma doare. Imi e dor de visul ce l-am avut acu cateva clipe. Stau intinsa in pat ..iar soarele rasare stergand orice urma de a ta....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu