miercuri, 22 ianuarie 2014

cutiuta mea cu surprize

!!! atentie!!!
 ai fost cutiuta mea cu surprize, cutiuta mea cu fericire. Dar acum nu mai esti.. of.. oare e greseala mea? Probabil.. si stii de ce? pentru ca eu te-am tinut doar pentru mine.Da.. te-am tinut doar pentru mine. Nu am impartasit cu nimeni fericirea mea. Nu am aratat la nimeni ca erai bomboana mea amuzanta. Bomboana mea care era totul pentru mine. Hmmmm, chiar as putea spune ca inafara mea tu nu traiai. Tu traiai doar in lumea mea colorata. Colorata pentru ca tu o faceai asa. Colorata si frumoasa. Atat de frumoasa ca aveam momente in care credeam ca sunt in Rai. Ooo da!!! Frumosul si luminatul Rai. Cate as putea sa iti spun.. Dar cu ce rost? Eu am reusit sa te ucid in mine. Am reusit sa inchid intr-un fel cutiuta mea cu surprize si pe tine sa te eliberez. Sa te eliberez de acolo.. Caci vezi tu ... mereu mi-ai parut ca nu erai fericit . Poate fericirea mea nu exista de fapt si eu doar vedeam asta. Poate tu mereu ai vrut sa te eliberez si sa inchid o data cutiuta. Pai asa s-a intamplat.. Iar acum cutia e inchisa si numai tu o mai poti deschide... Sau nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu