vineri, 3 ianuarie 2014

!

mintea mea! da mintea mea, gandurile mele, amintirile mele si clipele mele. Secretele mele si visele mele. Iubesc sa gandesc. Iubesc atunci cand gandurile mele sunt secrete. Gandurile mele sunt singurele locuri unde pot sa fac ce vreau, sa cred ce vreau si sa fie cum vreau. Un simplu gand ma poate face sa zambesc, sau un simplu gand ma poate face sa plang. Gandurile nu sunt numai amintiriile sau lucrurile ce se petrec in prezent. Gandurile sunt si acele imaginii care mi le proiectez singura si care sper ca in viitor sa se intample. Animatia asta pe care noi o numim viata nu e perfecta, dar in gandul meu e mai mult ca perfecta. In mintea mea lucrurile stau altfel. In mintea mea pot sa fac lucruri care doar in povesti le citesti,pot sa visez la lucruri interzise sau pot sa fiu eu insami. Mintea mea nu ma judeca, mintea mea nu ma critica, mintea mea nu ma priveste cu ochii straini , ci doar ma lasa sa fiu purtat de ce val vreau eu. Se zicea inainte ca inima iti dicteaza ceva si mintea altceva. Dar daca amndoua iti dicteaza numai ce vrei tu? Daca amndoua lucreaza impreuna? Iar la urma urmei eu cred ca eu sunt cea care dicteaza atat mintii cat si inimii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu