vineri, 22 noiembrie 2013

doua minute..

jur ca mi-as dori pentru doua minute sa nu te iubesc! doua minute in care sa vad lumea fara tine.. fara ochii tai, fara zambetul tau , fara tine. Doua minute in care sa vad viata asa cum e ea si sa nu mai traiesc intr-un basm. Intr-un basm care nu are nici macar un happy ending.Sa pot si eu doua minute sa ma bucur de viata. Doua minute de placere, doua minute de zambete , doua minute de fericire. Doua minute care sa para o vesnicie pentru mine. Doua minute in care sa uit de existenta ta... dar vezi tu... Nu am parte de aceste doua minute... aceste doua minute nu exista in lumea mea.. pentru ca inca te iubesc la fel de mult ca la inceput.. inca te vreau aproape de sufletul meu.. inca traiesc in dorinta.. of.. doar doua minute

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu