sâmbătă, 9 noiembrie 2013

A Valentine`s Day Story

        A fost odata ca niciodata ca de nu ar fi nu s-ar povesti, o prea frumoasa fata. O fata cu paru lung si negru ca abanosul, cu pielea alba ca zapada si cu buzele rosii ca trandafirii. Nu ,nu e Alba Ca Zapada, defapt povestea aceasta este una mai contemporana. O poveste cu lacrimi si rasete, o poveste despre o fata speciala.
 Si incepe asa:
" Camera e slab luminata. Soarele abea a rasarit, dar ea.. ea nu doarme de cateva ore. De ce nu doarme? A da.. astazi este ziua care o uraste ea cel mai mult.. Ciocolata, bomboane, flori si multa dragoste. Exact ,astazi este Ziua indragostitiilor. Daca este vreo zi pe care draga noastra papusa Valentyna o uraste , pai aceea este Valentine`s Day! Oarecum ciudat avand in vedere ca poarta numele acestei sarbatori. Defapt o uraste pentru ca ea mereu este singura in aceasta zi plina de iubire.
         Ca deobicei isi da ochii peste cap , se da jos din pat isi baga piciorusele in botosei si coboara jos pentru a se trezi. Ca orice om are si ea un drog fara de care nu poate fi ea. Drogul ei este cafeaua.
-Ah! sunt nimic fara tine!
 Amuzant.. ea chiar vorbeste cu cafeaua de dimineata, pentru ca vezi tu daca toata noaptea sta si se gandeste la prostii e si normal ca dimineata sa fie franta. Tot ce isi doreste acum este ca ziua de azi sa treaca cat mai repede si sa isi intre din nou in ritm. Se imbraca , se macheaza si isi piaptana lungul ei par. Ah! ce par. .. Fara prea mare tragere de inima iese afara.
Wow. Peste tot sunt inimioare, flori, indragostiti. Ce dragut<3 p="">-Bleah! cat pot sa urasc ziua asta...
-Eu in locul tau nu as zice asta..
Dar Hopa!! da... In fata ei sta un baiat brunet cu ochii verzi ce zambeste ca un smecheras.Are parul ciufulit de vant iara buzele ii sunt crapate de la frig.
-De ce urasti aceasta zi?
-Si tu cine esti??
-Oooo, am dat de o tafnoasa cumva?
-Amuzant tu asa, si oricum nu e treaba ta de ce urasc eu ziua asta.
-Lasa-ma sa ghicesc, nu ai un prieten..
-Asta nu e problema ta si , si in plus daca nu am ce?
-Nimic.
-Hai lasa-ma si dute de aici ca imi stai in cale si sincer imi este foame si vreau sa mananc.
-Lasa-ma pe mine sa iti fac cinste cu ceva de mancare ce zici? doar e Valentine`s Day.!
-Cu siguranta nu am sa accept asta.!!!
-Ah, clar o tafnoasa.Stii ce, pot sa te rog ceva?
-Tu ?? sa ma rogi ceva? ma faci sa rad ce te face sa crezi ca as face ceva ce imi zici tu?
-Na bine, cum vrei.
-Dar .. totusi... ce vroiai sa zici?
-Stiam eu ca vei fi curioasa. Nu rosi acum ca nu ma impresionezi si nici nu ma injura pana nu termin.
- Ce te face sa crezi ca vroiam sa te injur.??
-Poate atitudintea ta?? in fine. Promite-mi ca daca ne vom mai intalni astazi ai sa ma lasi sa iti demonstrez ca aceasta zi nu e asa groaznica cum crezi tu.
-HA HA HA!
-Ce ti-e frica sa nu te indragostesti?
-Nu! eu sa ma indragostesc de tine? Niciodata. Bine accept, oricum nu o sa ne mai intalnim.
-Fi sigura.
-Acum te dai?
-Sigur, pe mai tarziu.
-Ai vrea tu....
 Baiatul a plecat iar draga noastra Valentyna a intrat in local si si-a comandat felul ei preferat de mancare." Ce incult!" numai ganduri de genu erau in capul ei. Problema e ca el deja era in gandul ei si ea nu realiza ce face. A terminat de mancat si s-a mai plimbat cam jumatate de ora dupa care a plecat sper casa. In fata casei a devenit tare melancolica.. se gandea la zilele cand si ea radea , cand si ea era fericita ca ceilaltii. Dar.. Si de aceasta data gandurile i-au fost disturbate de el. El???? Da el.. se pare ca statea in fata casei ei.
-Ti-am zis ca ne vom reintalni!
-Tu?cum? a?
-Sunt noul tau vecin si te-am vazut de dimineata. Imi pare bine sunt Edy.
-Aaaa.. Valentyna.
-Serios???
-Ce??
-Te cheam Valentyna si tu urasti aceasta zi?Ha ha ha, e amuzant jur! ce ironie!!
-Asa fa glume tu in continuare....
-Bine , imi cer scuze. Esti gata apropo?
-De?
-Cum de?? pai toata ziua esti " a mea"!
-A???
-Da da, mi-ai promis. deci sa mergem.
-Unde??
-Ai sa vezi!
 Edy a luat-o de mana si a tras-o dupa el. Ea buimaca nici nu stia cum sa reactioneze. Ce baiat ciudat. Ce era in capul lui? Cum sa zica si sa faca asa ceva? Si unde merg??
-Ce e aici?
-Un loc unde imi place mie mult.
Erau la un adapost de animale. Pisicute si catelusi se uitau la ei uimiti printre gratii.
-Alege unu!
-Ce?
-Tu chiar mereu intrebi ce?? Alege unu!
Valentyna a facut ochii mari , mari si se uita la el cum zambea. Avea un zambet fermecator. Automat a afisat si ea un zambet si dupaia a inceput sa caute un catel. Printre sutele de animale de acolo a descoperit un catelus mic si pufos cu un ochi albastru si unu caprui. S-a indragostit instantaneu de el si l-a ales.
-Perfecta alegere.
-Multumesc..
-Ce nume ii vei pune?
-Mmmmm.. nu stiu
-Ce zici de Thor?
-Imi place.. Thor sa fie.
-Sa mergem ca mai avem atatea de facut.
De data asta Valentyna nu a mai zis nimic, doar a zambit si l-a urmat. Deja incepea sa isi dea seama ca ii place baiatul dar incerca sa alunge acest gand.L-a urmat , cu Thor dupa ea. Ii placea atat de mult de catel, era asa de dulce iar acum avea ceva al ei.
-Vezi astazi ai facut un bine..
-Nu.. tu ai facut un bine.
-Hey , tu ai catelul, vezi ca se poate sa nu mai fii asa tafnoasa.
A rosit.. o da Valentyna noastra a rosit.  Cei doi au plecat acum intr-un local unde se faceau cele mai bune prajiturele din oras. Totul era roz si plin de inimioare rosii.
-Alege ce prajitura vrei tu din vitrina.
-Glumesti nu?
-NU. Aici au cele mai bune prajituri.
-Da.. dar si cele mai scumpe.
-Am zis sa alegi una.
-De ce faci asta?
-Te rog..
Se priveau amandoi in ochi.. Ochii lor sclipeau atat de tare.. dintr-o data Valentyna si-a intors privirea spre vitrina fiindu-i frica parca.
-Nu stiu pe care sa o aleg.. Toate sunt asa frumoase..
-Imi premiti?
-Sigur.
-Pai am sa iau prajitura in forma de lebada , cea alba.. iar tu o sa imi promiti ca o sa tii ochii inchisi atunci cand iti voi da sa gusti din ea.
-Promit.
-Hey.. inveti repede
.A luat prjitura si apoi s-au asezat la masa din colt. Ea a inchis ochii si el i-a dat prajitura. Avea un gust genial. Ciocolata, partipan, bomboane, frisca si vanilie toate in una. I se topea in gura.
-Iti place?
-M-ai intrebi?? La nebunie<3 p="">-Este prajitura mea preferata. Acum termin`o toata ca se insereaza si mai avem de mers undeva.
-Unde?
-Ai sa vezi, apoi vei scapa de mine.
Valentyna a schitat un zambet sters..Vroia oare sa scape de el?
Au terminat de mancat si au iesit afara. Incepuse sa ninga si era asa frumos. Era plin de luminite colorate si flori inghetate. Pe strada erau doar indragostiti. Cei doi si Thor se plimbau. Dintr-o data Edy o ia de mana pe ea... Nu se trage inapoi.. Merg linistiti fara sa vorbeasca , fara sa se uite unul la altul.Se indreapta cu pasi lenti sper parc. Ah! ce frumos e parcul. E superb..Se opresc sub un copac mare incarcat cu zapada si luminat. Totul pare desprins din povesti.
-Inchide-ti ochii.
Ea si-a inchis ochii. Era la fel de alba ca si zapada si acum si buzele ei erau crapate de la frig. Parul ii era plin de stelute stralucitoare ce se zareau atat de bine pe acel negru... El s-a apropiat atat de tare incat isi simteau respiratia unul altuia. Cu o miscare inceata ,suava si calculata a sarutat-o . Iar ea.. ea s-a lasat sarutata. A fost un sarut atat de lung, un sarut atat de intens. Cei doi erau acum indragostiti unul de altul.
-Ti-am zis ca ai sa te indragostesti de mine!
-Taci si saruta-ma.!
Si el a sarutat-o, iara si iara...
Noaptea lor s-a terminat suav si dulce, fierbinte si aprinsa. Ea.. Ea, Valentyna in sfarsit era fericita de Valentine`s Day.. Stia asta pentru ca dormea in bratele lui.Dimineata aceasta s-a trezit cu zambetul pe buze, dar in brate tine acum o foaie pe care scria:
 " Buna dimineata frumoasa mea printesa din povesti. Cand tu vei citi asta eu voi fii departe, voi fi in operatie caci sunt bolnav si nu vroiam sa mor pana nu te faceam sa zambesti macar o data.. Ai vazut ca Valentine`s Day nu e chiar asa rea? E o zi frumoasa ca tine iar eu sper din tot sufletul ca ti-am schimbat parerea.. Tin sa precizez ca sunt indragostit pana peste cap de tine<3 nbsp="" p=""> Te iubesc! Edy
                    Va urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu