vineri, 8 noiembrie 2013

10.

Hmmm, ganduri, vise, carti,,cuvinte, iubire, ura, nebunie, muzica, tigarii si locuri fericite. Mi se strica filmul de 10 ori pe zi dar tot de 10 ori pe zi revine pe calea cea buna. De 10 ori pe zi zambesc, dar si de 10 ori pe zi sunt trista. 10 vise pe secunde si 10 minute de somn. 10 ganduri bune si 10 ganduri rele. 10 nebunii si 10 lucruri bune. In viata mea totul se imparte la 10. Mereu am parte de diferite lucruri care mereu par a fi 10.  ..de ce? 10 guri de cafea dimineata, 10 fumuri din tigara seara. 10 minute de liniste , 10 minute de groaza.
     Cel mai mult iubesc atunci cand evadez din acest "10". Cand evadez din lumea reala si ma duc in locul meu fericit.Locul care ma inspira, locul care ma face sa ma simt vie, locul care ma face sa ma simt eu. Inima imi este impetrita de atat "10" si are nevoie de un  loc unde sa respire. Unde sa bata din nou.Un loc unde iubirea si ura nu sunt masurate. Unde muzica iti copleseste fiecare gand , fiecare simt, unde cartiile nu au sfarsit . Nu lasa monotonia sa te cuprinda, nu lasa "10"-le sa vina dupa tine!!

2 comentarii:

  1. You think too much, let it go !!!



    "Don't love and cry just fuck and smyle"

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca e problema mea cat de mult gandesc,;;) so ;)

    RăspundețiȘtergere