miercuri, 22 ianuarie 2014

Criminala din Dragoste

mi-as dori sa fiu o criminala! o ucigasa. Sa ucid tot ce imi displace si lumea sa stie ca eu sunt cea care a ucis. Urasc cand zilele nu sunt cum vreau eu si urasc momentele de tacere!!! fiind o criminala ar trebui mereu sa fug sa nu stau niciodata intr-un loc. Sa fug, sa ma ascund... Sa traiesc asa cum imi place mie. As vrea sa pot ucide prostia, ipocrizia, minciuna si nu in ultimul rand durerea. Ce atata durere? Pentru ce? Sunt divizata in doua si nu prea stiu ce cale sa aleg.
 Eu 1. 
Eu , Roxana, o persoana normala. O persoana buna, blanda. O persoana gata sa te ajute in orice situatie. Sa iert si sa nu tin pica. O Roxana fericita probabil. O "eu" din perspectiva buna. Cuminte, silitoare, cu capul pe umerii. Sa nu stiu sa zic nu si sa fac pe toti ceilalti fericiti. Etc!!
 Eu 2.
Eu, Raya, o persoana ciudata. O persoana care uraste. O persoana care nu vrea sa sa fie proasta nimanui. O persoana razbunatoare cu sange rece. Cruda si nemiloasa, o "eu" din perspectiva rea. Cu capul in norii si mereu facand doar ce imi doresc ca sa fiu eu " fericita". etc!!!

 DA ! mi-as dori sa fiu o criminala. SA pot sa te ucid pe tine! pe tine partea buna din mine. Sa traiesc in intuneric si in adancime. Sa pot sa ma exprim cum vreau si sa fiu cum vreau. Iara o data ajunsa criminala ....
                                   - Sa fiu criminala din DRAGOSTE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu