joi, 6 iunie 2013

Zborul Albastru final- Alegerea

ah!! ce bine a fost. Sunt atat de fericit nici nu pot sa exprim asta. Inca am ochii inchisi, vreau sa o las sa creada ca dorm.E liniste. Poate si ea doarme.Ar fi dragut sa ma duc sa ii pregatesc un mic dejun.Exact asta am sa fac.Mama ce lumina... cat e ceasul? Raya?..Unde e Raya. Poate o fi in bucatarie...Nu nici aici  nu e.Aaaa dar stai uite cafea.. si o foaie..Ce o fi asta?

" Draga Laur,

Probabil abia acum te-ai trezit si sunt sigura ca e cam amiaza. Stai jos si bea cafeaua care ti-am facut-o, e asa cum iti place tie.Probabil te intrebi unde sunt si ce e cu aceasta scrisoare. Ei bine, aceasta scrisoare e pentru ca sunt prea lasa sa iti vorbesc.Am plecat.Direct nu? .. da am plecat si nu am putut sa iti spun asta in fata.Inca de cand te-am vazut mi-a placut de tine. Am vrut sa te am, si te-am avut. Apoi am vrut mai mult, am vrut sa fi  al meu, sa fiu prietena ta si tu sa fi cel care ma iubeste, pe mine.Am vrut prea mult.Innebuneam daca te vedeam cu alta, si plangeam noptii la rand. Am suferit mult pentru tine.Nu stiu ce ai vrut de la mine, si nici ce vrei acum. Oricum daca ai vrea ceva acum nu se mai poate. Imi pare rau daca ti-am facut rau. Chiar nu am vrut. Vezi tu ieri m-ai pus sa aleg intre tine si Gabi. Dar nu te-ai intrebat niciodata daca eu va vreau pe vreo unul din voi.Cand mai pus sa aleg nu stiam ce sa fac. Insa cand l-am vazut pe Gabi mi-am dat seama ca nu cu el vreau sa fiu.I-am spus ca nu simt nimic pentru el, crezand ca te iubesc pe tine. Dar Gabi a spus atunci ca stie ca te iubesc..In momentul ala am realizat ca nu e adevarat. Si e ok, nu te iubesc si stii ceva nici tu nu ma iubesti. Aseara te-am pus sa zici ca ma iubesti si ai ezitat si apoi ai zis. Laur tii la mine si eu tin la tine dar ce e intre noi nu e iubire. Esti constien de asta sunt sigura. Stiu ce am avut a fost frumos, a fost unic si magic. Esti tanar la fel ca si mine si vei gasi fata aceea perfecta pentru tine. Ne-am mintit amndoi si ne-am ascuns dupa suferinta. Vroaim sa credem ca ne iubim dar nu era asa. Atractia era si inca este. Te-am vrut , m-ai vrut. Te vreau, ma vrei.Dupa azi-noapte am realizat ca locul meu nu e aici, ca trebuie sa plec. Am incercat sa ma gandesc unde se va ajunge daca noi continuam asa . Probabil la un moment dat am fi suferit amndoi.Sa nu ma suni, mi-am schimbat numarul, si nu l-am memorat pe al tau. Nu iti zic unde plec si nici nu cred ca vrei sa stii.Poate odata ne vom intalni intamplator, si poate inca vom mai simti ceva unul pentru altul, dar asta e altceva. Sa stii ca ti-am luat tricoul cel maro pentru ca imi place foarte mult si ca sa am o amintire de la tine. Pe masa langa cafea vei gasi lantul meu cu chitara care iti place foarte mult. Sunt sigur ca nu l-ai observat inca:)), funny nu?. Cam asta a fost. Iti doresc numai bine si pe curand!!

P.S:  Mereu vei ramane baiatul meu cu ochii albastrii din tren. Take care


                                                                                                                    Raya."

                                            -Va Urma-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu