joi, 6 iunie 2013

Zborul Albastru (partea a 11-a) - Adevarul.

      Ma uit la el. Cu greu ma uit la el. Este atat de sensibil, atat de slab in minile mele in momentul de fata! Ma intreb daca vreau sa aud ce va vrea sa imi zica. Sau va vrea sa imi zica ceva? Poate nici nu vom vorbi si ne vom uita unu la altu  minute intregi, ore intregi.
-Nu stiu cum sa incep..
- Cu inceputul ar fi cel mai bine.
-Raya, nu e o gluma!
-Nici nu am zis ca este...
-Ce este intre noi?
-Nimic...
-Nimic?? cum nimic? cum poti sa zici asa ceva?
-Ce ai vrea sa zic? ca e ceva? ca tin la tine sau ce?
-Daa.. asta as vrea sa zici.
-Nu ti se pare prea multa drama aici?
-Acum eu sunt cel care e dramatic?
-Da.. ciudat nu? oricum trebuie sa ma gandesc bine ce vreau de la viata.Ce vreau de la tine.. ce vreau de la Gabi...
-Gabi. Gabi, Gabi... serios?
-Termina., si da serios.
-Raya uite ce e.. vreau sa te gandesti bine si sa imi zici. Vreau sa alegi ok?
-Cam egoist din partea ta avand in vedere cum ai fost tu de la inceput cu mine, si cum a fost el.
-Nu am sa comentez nimic. Gandestete pune in balanta, fa cum vrei dar diseara vreau sa stiu.. te rog.
-Aha, bine.
         Ce ma fac acum? S-a ridicat si a plecat in camera lui. Trebuie sa iau o decizie.. cum sa iau o decizie? El? Gabi? nu stiu nimic. Cum sa fac? Ce sa fac?.........Ce Dumnezeu se aude?? aa.. e telefonul meu.
-Da..
-Hey ce faci?
-Uite chiar ma gandeam la tine.
-Ooo, super pentru ca sunt jos am venit sa te scot la o inghetata.
-Ok, cobor in 5 minute.
             E Gabi jos. Trebuie sa aleg, si asta  acum. Am sa rezolv toata treaba asta, trebuie sa o rezolv.
...................................................................................................................................................................
 -Hey!
-Buna frumoaso.
-Mergem?
-Sigur.
Nu stiu cum sa incep. Cum sa ii zic? Ochii aia mari de ciocolata ma privesc intrebator si totusi tac. Este atat de rabdator. Cum sa ii zic ca nu merge? ca nu o sa mearga niciodata intre noi? cum?...
-Gabi, trebuie sa iti spun ceva.
-Sigur zi.
-Stiu ca ne intelegem foarte bine, si stiu ca tu tii la mine, dar eu chiar nu simt acelasi lucru pentru tine. Imi esti un prieten bun, si saritor si ai fost mereu acolo pentru mine doar ca..
-Doar ca tu il iubesti pe Laur.. inteleg
-Nu.. nu e vorba ca..
-Te rog.. nu ma  contrazice. Sunt constient. \
-Imi pare rau.. nu am vrut sa te ranesc.
-Nu mai ranit Raya.
Se uita la mine si zambeste. Ooo nu, m-a luat in brate..imi vine sa plang jur!
-Raya..
-Da!
-O sa te mai vad vreodata?
-Da Gabi..
-Simt ca ascunzi ceva. Si ca nu o sa te mai vad.
-Nu .. nu ascund nimic.
Ne-am plimbat asa fara sa ne zicem nimic .Trist. Asa vad eu tabloul.. unul trist.
-Am ajuns la tine.
-Da..pai.. la revedere..
-Nu, nu la revedere ci pe curand!
-Da Gabi, pe curand!
Il imbratisez, si eu si el stim ca e pentru ultima oara.Oara te voi mai vedea?Oara ma vei uita?Cate as vrea sa te intreb dar nu are rost sa pun sare pe rana. Se uita la mine, ma uit la el. Se intoarce si pleaca. Pleaca zambind exact asa cum a venit.
...................................................................................................................................................................
 Laur e in camera lui, asculta muzica. Se uita la mine cand ma duc spre el.Nu zice nimic, nu zic nimic. Ma asez pe pat cu spatele la el. Vine imi da parul intr-o parte si ma saruta usor pe gat.Ma gadila usor cu degetele si imi maseaza gatul. Pe fundal se aude muzica. O singura melodie setata sa se repete incontinuu si incontinuu. Ma saruta iara pe gat si ma ia cu tremurici. Stand asa in spatele meu intinde miniie in fata si ma strange tare in brate. Imi deschide linistit bumbisori de la bluza. Rand pe rand cu o miscare inceata si repetata.Are mainiile fierbinti si ii tremura. Imi da bluza jos si raman cu umerii goi. Saruta usor fiecare umar si ii atinge.Ma intorc si ma uit la el.Ochii lui albastri se izbesc de ochii mei.Cerul si apa se intalnesc din nou. Ne ridicam amndoi si ne apropiem. Ne lipim corpurile ca si cum am forma un intreg.Pielea lui pe pielea mea si pielea mea pe pielea lui.Ne sarutam nebuneste ca si cum ar fi pentru prima data. Ii dau tricoul jos si il strang tare de spate.Unghiile mele patrand prin pielea lui sensibila.Incepe sa curga sangele ca un vin rosu. Picatura cu picatura.Asta nu ne opreste, suntem atat de excitati si in  acelasi timp plin de fluturasi.Ne intindem pe pat si continuam sa ne sarutam. Simt cum sunt dusa intr-o alta lume. Ma atinge, il ating. Isi plimba mana pe sanii mei conturandu-i . Ma saruta din ce in ce mai aprins. Il zgarii si il prind la pieptul meu.Mainile lui se plimba acum pe picioarele mele. Tremura si are o piele asa de fina.Printre asteruturile albastre , in momentul cand soarele rusinat s-a ascuns, noi am facut dragoste. Am facut dragoste ca doi nebuni pe o plaja oarecare. Parul  meu transpirat a udat perna , iar fardul meu negru a curs murdarind patura si pielea lui.Momentul a durat si a avut gust..
E noapte.... stam in pat imbratisati. El e fericit. Eu sunt fericita dar nu ca el. De ce?
-Nu ai idee cat de mult ma bucur ca esti aici acum.
-Si eu ma bucur.
-Uite Raya imi pare rau daca am fost un dobitoc la inceput, chiar imi pare rau.
-Laur, spune-mi ca ma iubesti.
-Raya, te iubesc..
...................................................................................................................................................................
 Se crapa de ziua , iar eu mai am atatea de facut. In curand se va trezi Laur si va afla tot adevarul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu