sâmbătă, 22 iunie 2013

!!!

Intuneric. E intuneric si nu doar afara. Aerul e prea greu , nu mai pot sa respir.Fiecare minut ma apasa si ma gandesc prea mult.Am zis si mi-am incalcat promisiunea, o promisiune facuta mie. Frigul nu mi se mai pare ceva atat de apasator. Ma doare singuratatea din vina ta. Puterea mea e slabita.. istoria recenta musca  din mine ca o pasare de prada.Am inima lipita de un zid de ochii tai intunecati.Intr-un fel, ti-as fi cerut sa te servesti din sufletul meu. Asta e sting soarele, fac intuneric. Tu toarna-mi o cafea pana nu se deschide cerul si imi cad toate pacatele in cap.Tandretea mea si-a dezbracat rochita de vara, a privit in stanga si  in dreapta si s-a lasat batjocurita. Fulgere sunt in mine si obosesc.Ma pierd in amoruri, tipul nou de fumat ma ucide. e simplu.Tu ma iubesti eu raspund.Sunt o femeie goala intr-un pat gol. trupul meu se vrea cald. Oricum ce ai putea face tu cu trupul asta dezordonat  care cere lumina?Din torace imi creste sarma ghimpata, imi inconjoara trupul intr-o imbratisare calda de fier incins, sunt femeia tatuata din visul tau mut.Am fost destul de naiva incat sa te cred. A cata oara naivitatea ma conduce? In subconstient am stiut de la inceput ca nu e bine. Ca voi cadea prada suferintei si iata ca nu am vrut sa ascult de mine. Ai fii putut sa faci sa fie altfel. Tu, aveai puterea sa schimbi totul. Tu erai ceea ce aveam nevoie. Tu! Tu esti ceva ce de azi nu mai vreau sa vad. Te sting din sufletul meu , la fel cum marea stinge soarele la fiecare apus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu