luni, 3 iunie 2013

Tata ( cantec)

imi amintesc si acum cum alergam
cum noi pe langa lac ne plimbam
sa pescuiesti stiu ca iti placea
si ma invatai si pe mine arta ta.

eram copilul tau mic, mic mic
si ma imbratisai si ma invarteai
ma alintai ca pe un pitic
si te uitai la mine, zambeai

 refren:
plansul dureaza cat tine noaptea
dar dimineata vine bucuria
ingerasul meu esti tu acum
si cat imi e de dor as vrea sa iti spun

sa stii ca mie dor de tine
mie dor sa te mai vad acum
sa te tin in brate strans si bine
of taticule, ce dor nebun

sa stii ca mie dor de tine
de ochii aia albastri imparatesti
ce ma priveau cu atat iubire
si plini de vise si povesti,


refren:
plansul dureaza cat tine noaptea
dar dimineata vine bucuria
ingerasul meu esti tu acum
si cat imi e de dor as vrea sa iti spun


mie greu sa stii acum
cand tu nu mai esti
imi amintesc din nou
cum ma inveleai spuneai :sa nu racesti.

ciocolata multa imi cumparai
stiai ca imi place la nebunie
la chitara  melodii imi cantai
imi dor de tine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu