miercuri, 13 iulie 2011

iti multumesc...

Când mă pierd in ploaie in ochii tăi ştiu că găsesc lumina,care să lumineze calea mea când sânt speriată, si pierd teren.Când lumea mea devine nebună, tu poţi transforma totul în jurul meu. Şi când sint la pământ tu eşti aici impingându-mă sus.Tu eşti mereu aici dăruindu-mi tot ce ai. .Când eu pierd dorinţa de a câştiga eu doar te caut pe tine si pot atinge din nou cerul nu pot să fac nimic...Pentru că iubirea ta este uimitoare,pentru că iubirea ta mă inspiră,si când am nevoie de un prieten eşti mereu de partea mea oferindu-mi tot luându-mă prin noapte.Pentru armele care urmează să fie adăpostul meu ,prin toate ploile...Pentru un scut, dintr-o furtună,pentru un prieten, pentru o dragoste ,să mă ţină în condiţii de siguranţă şi cald. Pentru puterea de a fi puternic, pentru dorinţa de a-mi purta de grijă ,pentru tot ceea ce faci,pentru tot ce este adevărat doar tu existi pentru mine.Pentru adevărul care niciodată nu se va schimba ,pentru ca cineva să se aplece asupra mea,pentru o inimă pe care mă pot baza pentru orice....Pentru cineva la care...Eu nu pot alerga... În regulă...pentru puterea de a fi puternic ,pentru dorinţa de a-mi purta de grijă ,pentru tot ceea ce faci,pentru tot ce este adevărat iti multumesc! Acum ca viata mea a revenit la normal,ca am pe cineva care viseaza sa ma vada venind acasa,acuma pot spune ca sunt in picioare, acum ca imi merge bine. Acum ca cu timpul am reusit sa depasesc acea iubire care aproape ma ucis, acum deja numai este durere , acum incep sa redevin eu.Viitorul meu incepe sa straluceasca acum ca mi`am recapatat siguranta.Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu