vineri, 8 iulie 2011

am ajuns sa ma mint....

stii?? nu stiii! normal ca nu , eu una mam saturat! decizi, decizi, decizi! de ce mereu trebuie sa aleg?? si pana la urma oricum nu conteaza pentru ca e tot una.... Tu care habar nu ai ce simt eu acum, tu cititor ce te intrebi ce mi`a venit, tu esti una din miile de persoane din aceasta lumea si crede`ma tot esti important pentru cineva... Sacrifici am facut multe, si inca fac dar cu ce scop? cu ce gand? cu ce fapta? daca sunt vazute ca niste nimicuri! Degeaba incepe cu "citesc in ochii tai albastri.." daca nu vede nici macar ce ii arat.Atat de greu este? Si trista incerc a ma regasi in povesti, romane, filme, muzica..... Si cred ca imi fac bine dar nu ,ma inec din lacrima in lacrima, ma sufoc cu propria respiratie, si ard in propriul meu sange. Un semn vreau , vreau sa stiu ca sunt macar o celula din tine! Tu care acum citesti si chiar nu intelegi, imi e dor, imi e dor si chiar nu trebuia sa imi fie, vreau, vreau si chiar nu trebuia sa vreau, simt , simt si chiar am ajuns sa ma mint.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu