miercuri, 6 iulie 2011

nu stiu cum.

... si incep sa tremur, deabia astept sa te imbratisez...si inima e cea care te cheama , iubirea mea,....daca spui ca da, te voi proteja... cu toata dragostea si inima mea,daca spui ca da iti voi promite fidelitatea si intelegera mea ......si in lumea asta atat de ciudata merg de mana unind drumurile doi indragostiti.... maine cand ma voi trezi nu va mai fi la fel,maine el ma va astepta......maine cand ma voi trezi nu va mai fi la fel,....maine cand te voi vedea....,de abia astept sa te sarut...si mintea nu intelege deloc inima.Priveste-ma bine...sa vezi ca inca raman aici,murindu-ma de dorinta de a te gasi in mine ,asculta-ma:Nu stiu sa traiesc fara tine!

Si stiu ca mori dupa mine,traiesti pentru mine si niciodata nu m-ai lasat in spate,desi stii ca uneori eu sunt doar:teama!Dar traiesti in mine,langa mine,in interiorul meu,in aceasta inima confuza..de asta te rog invata-ma sa te iubesc ,si sa simt cu tine iubirea pe care tu mi-o dai.Alunga frigul vreau sa te vad acum….Departe de a ma gandi ca imi fac rau,trebuie sa recunosc ca toate astea mi-au iesit pe dos…De aceea,voi invata,voi trai,te voi imbratisa din ce in ce mai mult,si nu vreau,nu trebuie,nu pot sa incetez sa te privesc…Caldura corpului meu care creste fara control doar cand te vad!Incepe cu mainile si ajunge pana in inima mea cand mi-e dor de tine!Particule de iubire care inoata in interiorul meu vor sa aprinda gheata inimii tale…..si mi-e teama sa nu-mi pierd controlul .De fiecare data cand te voi intalni vei fi din nou ca dorinta ,care arde inauntru cu focul meu... nu stiu cum sa o spun ca sa intelegi mai bine, nu stiu cum sa iti arat ca sa simti mai bine, ca un copil iti spun..Te iubesc!

2 comentarii: