sâmbătă, 9 iulie 2011

:x.

In mainile tale sunt cuvinte care cer mangaieri,in ochii tai o voce care ma umple de lumina.In buzele tale sunt indici ca exista paradisul si in pielea ta e o mare pe care vreau sa navighez fara vre-o directie fixa.In imbratisarea ta gasesc o directie pentru a provoca lumea, si vocea ta imi face bine cand cineva e crud cu mine.Totul e mai sigur.. De doua nopti nu mai dorm a ramas aici doar fantoma zambetului tau.Ma atragi cu lucrurile tale dragute,cutuita mea de surprize de unde vei iesi..Sa-ti spun ca te iubesc e o fraza cheltuita, am pofta sa te conving ca esti dulcea mea necesitate.Raman la dimensiunea ta, ma duci intr-o lume nereala, esti mereu in capul meu e impotriva ratiunii mele, esti motivatia mea principala, micul meu domn, nebunul meu.Inghetata in privirea ta lasa orele zilei sa treaca,stabilindu-ma in inima ta, raman in cuvintele tale.Azi m-am trezit din pat visand ca tu esti aici, dormind langa mine..Azi am desenat pe fereastra o fata zambitoare,ti-as da tot ce am ca sa te am aici pe perna mea.Vreau sa iti ascult vocea vorbindu-mi despre zilele fericite pe care mi le dai si mi le vei mai da.Suntem drumul care este intre " facut" si " dorit", suntem distana.Da..poate ai putea intelege ca nu stiu sa ma exprim bine, ai putea sa vezi ca nu este baiat mai potrivit ca tine.Lumea ar putea inelege prin iubirea noastra, cat de frumos e sa iubestisi poate o sa repete pereche cu pereche!Te iubesc atat de mult in fiecare zi un pic mai mult, te iubesc foarte mult incat nu cred ca exista mai mult.Sarutul tau fuge si se lipeste de mine,imi guverneaza mintea ca ciocolata, am pastrat iubirea mea pentru tine.Suntem ca rotile bicicletei singure in nici un loc nu pot sa mearga,iar dragostea noastra e ca o galeata cu ciocolata care o impartim: jumate tu , jumate eu.

4 comentarii: