duminică, 27 noiembrie 2011

sunt o explozie de sentimente!

Serios! astazi sunt cine vreau eu sa fiu! Astazi am sa ma simt bine pentru ca asa vreau eu! astazi stiu ca viata mea e cea mai frumoasa si ca lumea e a mea!! Azi , si maine si poimaine si de acum inainte ! Imi ajunge sa imi deschid ochii si sa vad ca daca sunt albastri asta nu inseamna ca si ce e in jurul meu e albastru! Imi ajunge sa ridic putin colturile gurii si sa vad ca totii in jurul meu fac la fel, imi ajunge sa aud note muzicale si sa stiu ca lumea e un cantec!! si mai mult de atat sunt absorvita de tot ce e in jurul meu.. simt cum innebunesc cand aud valurile marii, stiu cum imi vine sa zbor cand vad primul fulg de nea ce a cazut, stiu cum imi sticlesc ochii atunci cand soarele apune si stiu ca doua cuvinte ridica lumea in picioare. Si nu nu am sa ma refer la "Te iubesc!", sunt si astea doua cuvinte magice dar nu. Eu ma refer la " Sunt aici!" pentru ca atunci cand ai o problema , sau atunci cand esti fericit, atunci cand razi sau cand plangi tot ce vrei este sa fie o persoana care sa iti spuna " Sunt aici!". Si stii!!! sunt cea mai norocoasa pentru ca eu nu am langa mine o persoana care sa imi spuna asta eu am mai multe persoane care in fiecare zi imi amintesc ca sunt aici.
Nu regret nimic din ce am facut in viata asta, si nu am de ce pentru ca un regret imi fura un minut din viata si nu vreau asta. Pot sa iubesc si sa urasc in acelasi timp, pot sa sufar si sa zambesc in acelasi timp si pot sa fiu cine vreau eu sa fiu! Pur si simplu sunt un ciudat vis animat ce poate la randul lui sa viseze. Am zis o data ca ma droghez cu vise si iluzii si in fiecare an descopar ceva nou in aceasta fraza. O iau razna si ma transform ca un rau ce curge la vale...imi ajunge sa imi deschid ochii si sa vad realitatea. Esti cel mai dulce secret al meu, ce mult mi`a placut sa te tin in mine, dar de ce sa nu spun? cel mai dulce secret esti tu! visul meu de o viata.. Pot sa fiu si eu o raza de lumina in intuneric . Timpul calmeaza tot, nu imi mai imaginez nimic, pentru ca nu e nevoie. Tot ce vreau este aici. Si nu trebuie neaparat sa fie perfect ca sa fie frumos ci pur si simplu sa fie cat sa te faca sa zambesti. Si stiu ca vei rade din nou , si stiu ca ce zic nu are sens, dar mai stiu ca mii si mii de slipiri cresc in tine si te iau cu fiorii cand te gandesti la ele.
Si poate tu inca nu stii ce se intampla cu tine. Cineva mi`a spus ca ar vrea sa fie mai matura, altcineva mi`a spus ca vrea sa fie mai copilaroasa, uite o idee: Ce naiba? Conteaza cum esti? nu... conteaza sa te simti tu bine, si nu sa faci ce zic cei din jurul tau. Pentru fiecare lucru este timp. Pentru fiecare minut este ceva de facut. Si daca crezi ca esti ciudat sau ciudata, si ce daca? ce e rau in asta??? nu stiu daca te`ai descoperit sau nu?
Tot ce stiu este ca am acces de adolescenta in noapte si sunt o explozie de sentimente !!!!!

p.s: atat:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu