duminică, 13 martie 2016

nu stiu sa iubesc

Eu nu stiu sa iubesc. Trebuie sa intelegi ca dupa atat timp eu nu mai stiu sa iubesc. Eu nu mai cred in iubire si nici in basme de adormit copiii. Eu nu mai cred in dragoste la prima vedere sau a doua sau a treia. E greu cu mine si sunt de o mie de ori mai complicata de cat crezi tu. Am iubit. Si am iubit cu tot ce am avut. M-am daruit cu totul iubirii . Daca stau si ma gandesc mai bine sunt sigura ca am iubit doar o singura data. In viata mea am iubit o singura data, un singur baiat , o singura pereche de ochi si o singura inima . E amuzanta viata asta cum nu se opreste din a te lovi . Am incercat de atatea ori sa mai iubesc si m-am mintit pe mine ca, chiar am sentimete sau ca e din nou totul bine. Toate au fost niste iluzii si niste amagiri a creierului meu. Creierul meu care a incercat sa imi pacaleasca inima. Ei bine intr-un final s-a prins si ea ca nu e chiar asa. Lovita si manacata de vie, a mea inima  a renuntat in a mai crede in iubire si o data cu ea si eu . Iubirea e o filozofie prea grea ca eu sa o pot invata. Cand am iubit eram naiva si am iubit sincer caci inca nu stiam toata necazurile care iubirea le trage. Nu stiam lacrimile si dezamagirile, nu stiam loviturile si ranile care le provoaca. Dar acum ca le stiu , ca le-am trait as fi nebuna daca as mai vrea asa ceva. Eu sunt incapabila sa iubesc , sunt incapabila sa arat unei persoane ca imi pasa. Imi e mult mai usor sa arat furie, nervi, iritare decat sa zambesc cuiva pentru ca simt asta. Iubind am invatat sa fiu om. Dar eu nu vreau sa fiu om. Eu nu vreau sa simt toate acele lucruri fie bune, fie rele. Nu mai vreau sa incerc iubirea. Nu vreau sa mai cred in cuvinte dulci si nici nu vreau sa o mai iau de la inceput cu acest lucru. Ce imi poate oferii ea mie? Printre masini mi se pare ca aud timpul cum trece. Nu am nevoie de iubirea care intretinea electricitatea orasului. Vreau sa se stinga toate becurile si sa traiesc in bezna provocata de atatea cuvinte spuse la nervi . Sunt doar o gluma proasta dintr-un spectacol neanimat. Din cand in cand incerc sa imi amintesc realitatea. Uneori ma plimb pe strazi doar ca sa ma resping. Am realizat ca doar respingandu-ma intarzii imaginile care nu ma lasa sa dorm. Si toate au legatura cu asa zisa iubire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu