duminică, 24 ianuarie 2016

dezamagire

te-am visat.. erai in fata mea si eram amndoi pe pat. Sub noi o patura alba si rece cam mototolita. Stam pe o parte si desi e o pozitie foarte incomoda noi stam si ne uitam unul la altul. Ma uit fix in ochii tai iar tu in ai mei. Fierb langa tine. Sunt la o distanta decenta si imi e frica sa ma apropii mai mult. Nici macar un milimetru. Corpurile noastre sunt perfect paralele si in oglinda. Iti pot simti caldura corpului si bataile inimii tale, iar rasuflarea ta repetata e ca o pala de vant calda asupra pielii mele .

Intrerupi tacerea cu un zambet neasteptat.. Tresar si tot ce ii doresc este sa te apropii macar putin. in schimb tu.. ca si cum ai simti gandurile mele ma tragi langa tine si ma saruti. Raman fara aer... m-ai sarutat si asta fara sa iti cer.. asa spontan... Cand ma saruti simt ca innebunesc si explodez in sentimente. Momentul are gust iar eu profit de el la maxim. Te iau in brate ...dar..

Sub lacrimile care imi inunda ochii observ ca tu nu esti aici. In brate nu am decat patura cea alba si mototolita . Tu nu ai fost aici niciodata iar eu in nebunia mea am inceput sa visez cu ochii deschisi. Ma ridic speriata si ma uit pe noptiera unde era poza cu noi doi.. In poza sunt doar eu cu un zambet fals.. tu... tu nu ai existat niciodata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu