sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Prietene..

Salut,

               Ti-am zis ca voi scrie despre tine si asta fac . Intr-un fel esti important pentru mine si am sa iti explic de ce si cum .
             
                  In primul rand ai aparut in viata mea intr-un moment mai dificil...Eram cam aproape de pamant. Sunt cateva probleme in viata mea pe care tu ai incercat sa le aflii..A fost dragut ca ai incercat si mai ales pentru ca nici nu ma cunosti de mult. Problema e ca eu nu prea am incredere in oameni asa ca nu ma pot deschide in fata ta , dar a fost frumos din partea ta ca te-a interesat. Te-am acceptat destul de usor in viata mea pentru ca mereu erai intr-o gluma si asta ma ajuta. Desi sunt aproape suta la suta sigura ca nu esti doar o "gluma" si ca fata asta e doar un scut. Bariera aia care ziceai tu. Imi place ca pot vorbi cu tine deschis( mai deschis decat cu restu) dar totusi cu retinere. E amuzant caci uneori gandim la fel iar alteori ma mir de lucrurile care le debitezii!
           
               Cea mai amuzanta parte din toate astea e ca acum , cand  eu scriu astea tu esti oarecum suparat pe mine ca sunt altfel , ca ma comport mai rece. Adica practic nu mai sunt prietenoasa, dar.. tu stii de ce sunt asa. Lasam astea la o parte si revenim la oile noastre. Cum ziceam ma bucur ca te-am cunoscus pentru ca oarecum esti o reflectie a personalitatii mele. E bine sa vezi asta si la altcineva , e bine sa stii ca nu esti singurul nebun in lume ( gluma:)) ) Si totusi cel mai mult mi-a placut sa iti vad adevarata ta fata. Adevarata ta fata care nu o arati si Doamne cum o ascunzi, dar care din cand in cand iti mai scapa. Am observat ca poti fii si serios. Se poate purta o discutie cu tine normala si chiar interesanta.Am mai observat ca poti fii trist , ca in datile acelea cand te certi cu aceea persoana importanta si cerul iti cade in cap. Se vede ca iti pasa si ca nu iti doresti altceva.  Mai sunt si acele momente in care auzi lucruri care nu te-ai fi gandit la ele si pentru o secunda sau doua pe fata ta se vede mirare sau neintelegere. Cel mai usor esti de citit dupa ochi..ochii tai iti arata adevarata fata. Adevaratul tu . Toata fatada asta ai ales-o tu tocmai pentru a te ferii de anumiti factori externi sau interni...Probabil nu ai sa ma crezi dar din prima zi cand am vorbit mi-am dat seama ca tu esti mai mult de atat doar ca eu nu o sa vad aceasta parte prea curand sau poate chiar niciodata . De aia ai ajuns sa imi fii un prieten atat de apropiat si bun.. pentru ca eu chiar iti inteleg "fatada".

              Ti-am zis ca iti scriu si am facut asta pentru ca vroiam sa stii ca eu vad mai mult decat zic.. si ca stiu mai mult decat arati.. si pentru ca chiar te consider un prieten bun. Iar cat despre curiozitatea ta dragule sa stii ca niciodata nu o vei calma dar vei putea sa o mai opresti din cand in cand. Nu e asa rau sa mai lasi uneori lucrurile sa mearga de la sine,

                                                                                             Cu drag, o vrajitoare :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu