joi, 19 noiembrie 2015

Vis negru..


                          Am incetat.. am incetat sa mai cred in vise.. Eu am fost cea care mereu credea in vise insa azi am incetat. Si daca ma gandesc bine nu am incetat azi.. azi am realizat. Am incetat sa mai cred in lucruri care defapt sunt doar iluzii..Nu mai cred in vise asa cum nu mai cred nici in tine. Nu mai cred in cuvintele tale si nici in comportamentul tau. Ai ajuns sa fii ca un om de gheata dar ai uitat ca eu eram cea cu inima rece.. Ei bine daca am crezut ca tu imi poti incalzii inima m-am inselat. Tu esti cel care o face sa devina tot mai rece si care ii da puterea sa inghete mereu .. 
                         Nu mai cred in tine.. si de ar fii sa se despice cerul si totii zeii sa isi faca aparitia tot nu voi mai putea sa imi doresc ceva de la tine. Nu vreau nimic de la tine si nu vreau sa iti impartasesc nimic. Dupa atat timp am ajuns sa realizez ca esti doar o durere.. ba nu esti cea mai mare durere pe care eu am intalnit-o. Esti ca o buruiana care creste unde nu trebuie.. Poate cresti tu frumos si mare si crezi ca ai lumea la picioare.. dar de fiecare data buruienile sunt smulse cu tot cu radacina pentru a nu mai creste la loc. Eu am facut prostia si te-am taiat mereu.. insa ai crescut si ai invadata aerul meu racoritor si l-ai sufocat cu ignoranta ta, si ai intunecat cerul cu indiferenta ta dar acum nu am sa mai fac aceasi prostie.. am sa te smulg cu tot cu radacina si am sa te arunc cat colo.. Am sa te arunc cat mai departe ca sa nu mai cresti nici in alta parte. 
                     Totusi sper ca cineva ma poate iubi mai mult de o noapte si o zi. Stii... e amuzant cum crezi ca asa vei rezolva totul.. mi-ai tatuat in jurul inimii o sarma ghimpata care ma ataca de fiecare data cand incerc sa evadez. Sunt intr-o arena totala si lupt pentru a aduce slava numelui tau.. Si lupt si ma ranesc si iar lupt .. si fac cicatrici tot mai mari si mai mari. Si la final ma uit la tine si iti arat cat sunt dispusa sa fac pentru tine.. iar tu zambesti ca un om de sticla si imi pui taisul sabii la gat .. tu vrei sa fii cel care imi va lua si  ultima suflare.. tu vrei sa fii cel care ma distruge complet si vrei sa fii sigur ca nu mai ramane nimic in urma ta...
                  Am sa iti zic unde gresesti... si cum gresesti... Dragul meu tu vrei sa imi iei ultima suflare.. dar eu ca o sclava a dragostei am sa imi observ lanturile iar cand tu vei incerca sa ma omori , te voi OMORΠsi eu. Abia atunci voi putea sa fiu libera... Secatuita.. Dar libera de asa zisul "tinut " al tau.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu