duminică, 31 ianuarie 2016

Amestecate.

        Astazi ne terminam ziua cu "postare noua".  Azi cu siguranta a fost o zi dubioasa. Si nu doar pentru mine..pentru mai multi .. si clar a fost o zi diferita. Ca in fiecare zi au fost sute de intrebari si mii si mii de ganduri. Imi tot repet ca trebuie sa incep sa fiu mai simpla si incerc asta.. sper intr-un final sa si reusesc.
              Ultimele saptamanii au fost destul de grele pentru mine dar sunt cateva persoane carora le datorez mai mult decat cred eu. Nu am sa zic cine sunt ca nu asta e important atat timp cat ele stiu asta. Multe lucruri se intamla intr-un timp atat de scurt. Timpul fura prea repede momentele frumoase si prea greu momentele urate. De curand am avut parte de o mica escapada foarte frumoasa care ma ajutat foarte mult. De curand am aflat ca sunt persoane care inca mai au nevoie de mine si care inca asculta ce spun sau pur si simplu le pasa de parerea mea. Si tot de curand am aflat ca la unele persoane inca le este dor de mine si o zi simpla petrecuta intr-un pub este ceva frumos. Sunt constienta ca sunt putin stricata din punct de vedere psihic dar incerc sa ma repar. Inca nu am gasit un mecanic care sa poata face asta dar incerc. Am realizat ca lucrurile pot fi mai frumoase si usoare daca le iei simplu, daca nu esti singur si daca te opresti din a gandi atat de mult.
          Sunt prea complicata si uneori nu spun precis ce vreau sau ce cred. Uneori gresesc mult. alte ori arat lucruri care nu vroiam sa le arat sau pur si simplu o dau in bara. Dar daca poti intelege asta si poti sa vezi ca nu sunt chiar numai o greseala atunci ai facut un efort mai mare ca acest pamant. In spatele acestor " greseli" sunt doar eu . O eu destul de simpla chiar. O fata care la urma urmei e fata. O fata care se intelege mai bine cu baietii dar care nu ar renunta niciodata la prietena ei cea mai buna , o fata care din cand in cand mai are nevoie sa auda ca e frumoasa , o fata care zamabeste dar si plange si uneori ascunde asta , o fata care are nevoie sa ii se spuna cand greseste sau ba, o fata care vrea sa arate ca e reala. Nevoii, ganduri , vise, zambete , lacrimi si prietenii. Nu mai vreau sa complic lucrurile si vreau sa fie simple. Dar avand in vedere ca asta e destul de greu am nevoie de cineva care sa ma ajute.. asa ca daca citesti asta te rog nu renunta la mine acum. Nu ma lasa acum cand mai am atat de putin si plutesc pe mare singura. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu