marți, 26 ianuarie 2016

" Draga?"

   Azi am vrut sa iti scriu... azi am vrut sa iti spun atat de multe. Am inceput o foaie cu "Draga..." dar..
dar apoi am inchis ochii si mi-am amintit cuvintele urate care mi le-ai zis... apoi mi-am amintit cum mi-ai zis ca nu iti aduc nici un bine si ca viata ta e mai frumoasa fara mine in ea, apoi mi-am amintit cum ai zis ca sa iti petreci timpul cu mine a fost o pierdere de timp.. apoi mi-am imaginat cum ai fi reactionat tu la ce as fi scris eu. Nu ai fi reactionat pentru ca probabil nu ai fi citit.. sau nu ti-ar fi pasat. Brusc toata lumea e interesanta mai putin eu.. dupa atata timp eu nu mai am nimic interesant pentru tine. Bine dragul meu ca la inceput eram cea mai frumoasa, si cea mai buna , si cea mai desteapta si cea care insemna totul pentru tine.. iar acum sunt una care nu te lasa in pace, una care te enerveaza, una care nu simti decat mila pentru ea.. Daca mi-ai fi raspuns probabil ar fi fost sec sau crud sau fara valoare. Iar eu , as fi plans mult. Si apoi care ar fi fost scopul? Asa ca intr-un final am deschis ochii.. m-am uitat la acel "draga" si l-am sters. Nu avea nici un rost sa iti scriu.. asa ca nu am facut-o... ce aveam sa iti spun sigur tu stii asta pentru ca ai auzit aceste lucruri de o mie de ori din partea mea. Ce urma sa te intreb te-am mai intrebat de o mie de ori pana acum , iar finalul ar fi fost acelasi ca atunci cand am plecat...
    Ramai in bula ta de nepasare iar eu o sa imi croiesc drum spre un nou rasarit. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu