luni, 26 mai 2014

Un lucru Albastru- Capitolul 6- Cine ar fi crezut?

-Hey.
-Hey pe dracu.. ce cauti tu aici?
-Draguta ca deobicei.
-Doamne, ce mai vrei?
-Raya.
-Laur,.
-Am venit pentru ca avem de
-Sa nu spui discutat!!! nu avem nimic de discutat si in plus eu trebuie sa plec.
-Da.. da tu mereu ai de plecat. Hai nu imi zi. Ai o intalnire. Mereu ai o intalnire cand trebuie sa vorbim.
-Asta pentru ca iti alegi tu momentele proaste. Si da, am o intalnire. Asa ca daca ma scuzi.
-Te astept.
-Nuu!! tu nu esti normal la cap?? dute la femeia ta si lasa-ma in pace!!
-Bine Raya. Te caut maine .
-Tu cauta-ma!
           Nu il mai suport!! Mor. Coboara cu mine si are un aer asa de superior. El chiar crede ca am sa ii raspund maine? El chiar crede ca imi pasa de el? Cata stima de sine. Doamne si e si Gaby jos.. Asta imi lipsea.
-Oooo, dar cine e aici.
-Laur
-Gaby, ce surpriza...
-Gata, putem pleca?
-Stai mai Raya.. de ce nu mi-ai zis ca e Gaby?
-Laur, las-o asa..
-Sigur.. doar a mai incercat si in trecut.
-Ce ar vrea sa insemne asta?
-Nimic. Distractie placuta.
-Multumim. Hai Gaby.. nu il baga in seama.
         Am plecat si l-am lasat pe Laur razand ca un nebun in mijlocul drumului. Gaby era foarte nervos iar eu aveam impresia ca am stricat tot.
-Gaby.. nu stiu ce sa zic..
-Adica Raya?
-Pai.. toata chestia cu Laur..
-Nu mi-ai zis ca inca va vedeti..
-Nuu... nu ne vedem.. suntem prieteni sau nici macar atat.. Imi pare rau..
-Hey.. draga mea.. e ok. Seara asta va fii speciala. Si apropo arati superb. Esti atat de frumoasa .
-Multumesc!
       La fel de dulce ca deobicei. Si ma privea cu ochii aia a lui de ciocolata . Conducea si zambea in acelasi timp , aruncandu-mi cate o privire din cand in cand. Era asa de dulce.
-Si ce vom face in aceasta seara?
- Pai , doar ma stii plin de surprize.
-Nu te-ai schimbat deloc.
-Si e de rau?
-Nu, sigur nu.
        Am mers ceva cu masina pana am ajuns la o casa mare superba si luminata . Erau trandafiri toata aleea . Era atat de frumos incat credeai ca e desprins dintr-o poveste. Mi-a deschis portiera si am mers pe aleea acea frumoasa. Am intrat in casa , care era foarte frumoasa, si luminata de sute de lumanari.
-Gaby..
-Raya, vreau sa te simti foarte bine asa ca nu am stiut unde sa te duc. Sper sa nu te superi ca te-am adus la mine acasa , dar m-am gandit ca o cina aici ar fii mai placuta.
-E perfect!
      Am stat si am mancat o mancare foarte delicioasa. Am discutat am ras si am zambit foarte mult. Nu puteam sa cred ca e adevarat. Era acolo, atat de frumos.. Era pur si simplu perfect.
-Sper ca ti-a placut mica mea surpriza.
-Glumestii???? A fost si este genial..
     S-a apropiat de mine si mi-a zambit. Eram pur si simplu blocata. Si fara sa imi dau seama m-a sarutat. Ce sarut.. Un sarut atat de dulce.. un sarut atat de diferit de acele saruturi ale lui Laur.Iar acum ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu