sâmbătă, 14 iunie 2014

confuzie...

o papusa. da!! o papusa. de ce o papusa? pai.. nu pentru ca e perfecta, ci pentru ca ea nu are o inima. Ea nu are o inima care sa ii fie ranita. Ea nu poate iubi sau sa urasca pe cineva. Fara o inima care sa ii dicteze creierului e mai usor. Cum as putea sa imi controlez sentimentele cand nici macar nu stiu ce simt? In primul rand imi este frica! vai.. ce frica.. Sunt persoane care ma vad ca pe ceva foarte rau. Sunt persoane care imi zic ca le distrug. Ei pretind ca ma cunosc. Ei pretind ca stiu totul. Dar nu e asa. Nu mai pot sa ma mint . Nu mai pot sa spun ca stiu ce vreau, sau ca imi place ce se intampla caci nu e asa. Devine totul din ce in ce mai confuz iar lucuru asta nu imi place deloc.O alegere gresit si totul e distrus. O singura decizie si totul e schimbat. 

2 comentarii: