luni, 12 mai 2014

Un lucru albastru- Capitolul 5- Inapoi in timp..

-TRRRr..TRRRr...
      Ce Dumnezeu se aude? Oooo da!! E telefonul lui Laur..Super si Laur doarme.Unde e blestematul ala de telefon?!Ah..Aici..Mda..uite cine suna. Viitoarea nevasta. Doamne e disperata, suna incontinuu.
-Laur..Laur!!!
-Da..a.. ce urli asa?
-Pai iti suna telefonul de juma de ora si tu dormi.
-Asa si?
-Pai vreau si eu sa dorm! si te suna "iubitica"....
-Asta era.. Geloasa?
-Nu dragul meu dar chiar vreau sa dorm.
-Gata.. gata... ma duc sa o sun.
      S-a dus dincolo. Ce ma enerveaza. Si  pana la urma care a fost scopul intalnirii noastre??Iar am fost o mare proasta..mai bine ma imbrac si plec.
-Raya! ce faci?
-Plec...
-Dar.. stai sa bem o cafea, sa vorbim.. baby unde pleci?
-Baby??Unde plec?? Tu chiar ai tupeu!
-Ce am facut acum?
-Hm....sa vedem.. esti logodit..
-Si aseara nu eram?
-Aseara a fost o greseala.
-DA!.. hai sa incepem ca a fost o greseala ca...
-Nici un ca ! asa a fost o greseala. Uite ce e...eu nu mai sunt aceasi Raya bine?
-Raya.. vorbesc nervii din tine..
-Nu. Nu. Vorbesc eu.
-Raya te rog..
-O zi buna!
-Nu pleca..
      Si bom!iara am trantit usa.. nu pot sa inteleg ce e cu mine?? eu l-am lasat. El si-a refacut viata... de ce sunt asa? Nu mai rezist. Vreau sa beau o cafea.Imi bubuie capul. Intru intr-un local tare dragut si select. Ah!
-Ce doriti?
-O cafea te rog.
-Altceva?
-Atat, multumesc.
    Cat o sa ma gandesc la Laur? Cat o sa mai fiu proasta lui? Mereu fac la fel..
-La fel de ganditoare tu asa..
-Poftim?!
-Pai nu te-ai schimbat deloc.
-Gaby??
-In carne si oase!
-Nu pot sa cred !!!
      Am sarit si l-am luat in brate. Era Gaby baiatul meu cu ochii de ciocolata. Era in bratele mele imbratisandu-ma la fel de cald si bine. Inca imi fugea pamantul de sub picioare...
-Ce faci aici?
-Cu afaceri draga, tu?
-Vroiam sa beau o cafea.
-Iti pot tine companie, daca vrei...
-Sigur ca da!!!
-Esti la fel de frumoasa!
-Si tu esti la fel de dulce.
-Si de ce asa abatuta?
-Ei.. ganduri... ganduri..
-Hm.. inca imi place cum zambesti.
-Asa si?
-Ei bine.. ce zici de o cina diseara? Am la pranz o sedinta dar diseara sunt liber pentru un set de amintiri si nu accept refuzuri.
-Hm.. ocupat tu asa om de afaceri!! dar da accept!
-Super. La 7 va veni o masina sa te ia.Imi dai adresa ta?
-Aaaa. da!
  Am stat cu Gaby si ne-am baut cafeaua , am ras, am vorbit. A fost foarte frumos . Am plecat acasa m-am aranjat,m-am parfumat, si m-am pregatit. Doamne cum imi batea inima! Inca doua minute si o sa cobor.
-Ding...Ding...
A urcat sus??? In fine . Ma duc sa deschid.
-Glumesti nu????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu