marți, 25 februarie 2014

Un lucru albastru- Capitolul 4- O noapte perfecta

Eram entuziasmata si speriata in acelasi timp.. Oare ce vroia de aceasta data  de la mine. Ooo baiatul meu cu ochii albastrii.. De ce mereu ma joaca cum vrea el? Of. Nu! Nu il mai iubesti Raya! clar nu!.. M-am imbracat dragut.. si m-am machiat frumos si am plecat spre el.. Nu stiam unde sta dar se pare ca el s-a gandit la tot caci mi-a dat sms cu adresa lui..In fata blocului am avut niste emotii de nu ma puteam stapanii... am sunat la interfon.. si ma luat cu ameteala.. Vocea lui era trista.. seaca ..
-Buna..
-Ai venit!
-Am zis ca vin..
-Multumesc.
-S-a intamplat ceva?
-Intra.. lasa-ma sa te servesc cu o cafea.
-Ok.
Am intrat in apartamentul lui.. Era frumos, doua camere mari si un balcon care mie imi placea la nebunie.
-Cum iti place cafeaua?
-Hmm.. te las sa vad daca iti dai seama singur.
-Am sa incerc.. dar daca nu iti place sa o scuipi.
-Fi sigur!!
Era foarte dragut cat facea cafea.. Avea niste ochii marii si astepta sa ii dau verdictul final. Hmm.. e buna, nu perfecta dar buna.
-E ok. E buna.
-Iti place?
-Da, dar mai vreau zahar.
A zambit si mi-a dat zaharul. Era asa de cute iar zambetul lui ma innebunea.
-Astazi nu vreau sa imi zici de Luiza, sau de ce a fost intre noi...Noaptea asta vreau sa fim doar noi si sa o petrecem in cel mai bun mod.
-Ceri cam mult nu crezi?
-Te rog Raya.. mi-a fost atat de dor de tine.. nici nu iti poti imagina.
-Si mie Laur.. si mie..
-Un film?
-Ok., alege tu unul.
Nu ii inteleg jocul. Oare unde vrea sa ajunga. Desi nu il inteleg ma bag in el.. cat de ciudat..
-S-a scos?
-Inca nu..
-Cat mai are?
-Putin draga mea, putin.
Draga mea?? wow.. clar a luat-o razna baiatul.
-Ce film e?
-Filmul meu favorit.. o sa iti placa.. sper
-Ok..
M-am dus si m-am schimbat cat el a facut patul si a pus filmul la televizor.. era parca aerian.. eu asa il vedeam. Prea entuziasmat, prea emotiv, prea zambaret.Ne-am asezat in pat.. si am dat play la film. Filmul era frumos unul de dragoste.. L-a ales bine. Il simteam in spatele meu.. Era cald si respiratia lui mi se parea o simfonie. Era agitat.. inca era agitat. Imi placea cand ma prindeam de lucruri din film si el ramanea uimit. Sa fiu sincera de la inceput mi-am cam dat seama de tot..Dintr-o data.. m-am intors catre el.. Era asa frumos.. asa perfect.. atat de dulce.
-Of.. fata mea cu ochii albastrii..
-Cum mi-ai zis?
-Fata mea cu ochii albastrii...
-Nu pot sa cred.. asa iti ziceam eu..
-Stiu draga mea.. stiu..
In urmatoarea fractiune de secunda ne sarutam. Incet, lent dar pasional.Ah ce atingerii!.. Ma atingea suav.. pielea mea era o harta pentru el.. Sanii mei erau incantatii de mainiile lui fine iar buzele, buzele mele se cereau dorite. Il simteam.. il simteam cum imi da hainele jos.. il simteam cum ma iubeste.. Simteam pielea lui pe pielea mea.. o da.. Ce senzatie ! Fara se ne dam seama noi ne iubeam.. faceam dragoste ca si cum maine lumea nu ar mai fi. Ca si cum nu mai exista nimeni si nimic in aceasta lume. El era al meu , iar eu eram al lui. Marea si cerul in acelasi loc facand dragoste nebuneste!A fost genial.. tot ce imi mai doream acum era sa adorm langa el... Asta am si facut.. am adormit langa baiatul meu cu ochii albastrii. Langa zborul meu albastru.

La un moment dat m-am trezit bulversata. Lipsea ceva.. imi vine sa plang!.. de ce.. Ma uit langa mine si el.. el nu e!!
-S-a intamplat ceva?
Doamne.. e in fata mea.. ce bine.. ce senzatie de bine..
-Ce faci?
-Imi fac un pat ca sa ai tu loc draga mea..
-Nu.. treci in pat langa mine..
A venit iar eu deodata ma simteam bine.. protejata, iubita.. Am adormit fara sa mai ezitez deloc.Iar dimineata....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu