sâmbătă, 8 martie 2014

Draga mama,

                       Am sa incep scurt si la obiect. Te iubesc.! dupa ce am spus aceasta simpla propozitie care inseamna multe , pot sa imi insir gandurile mele pe aceasta coala alba. Tu, esti mama mea frumoasa. Mama mea cu ochii verzii , ochi frumosi si verzi care imi amintesc de casa, de natura si de frumusete. Imi place cum zambesti iar atunci cand sunt in bratele tale ma simt la adapost si in siguranta. Caldura pielii tale e inconfundabila, caldura ta care mi-o transmiti si mie. Esti o mama ca toate celelalte dar pentru mine esti speciala. Pentru mine esti speciala pentru ca esti mama mea . Nu are rost sa zic ca esti cea mai buna mama sau ca esti cea mai tare sau cool mama, pentru ca deja stii lucurile astea. In schimb iti zic ca esti cea mai perfecta mama si ca nu mi-as fi dorit niciodata alta mama. Stiu ca am gresit de atatea ori si ca te-am facut sa plangi, te-am suparat , dar mereu te-am iubit. Sunt sigura ca au fost momente si cand te-am facut sa razi sau sa te simti bine. Acum eu sunt la 350 de km distanta aproape si imi este atat de dor de tine incat nu iti poti inchipui. Ai fost plecata si mi-a fost greu. Credeam ca daca cand am fost mica am fost cat de cat obisnuita acum imi va fi usor. Dar nu e asa. Mereu cand fac ceva sau trebuie sa iau o decizie , inainte ma gandesc ce ai face tu, pentru ca vezi am crescut ,indata am 20 de ani si nu pot sa te intreb mereu ce sa fac. Mai devreme am zis ca am crescut dar sa stii ca asta nu inseamna ca inca nu sunt "Buţă" a ta. Te iubesc si te pretuiesc si am sa fac asta in fiecare zi pana la sfarsit. Iti multumesc pentru ca esti mama mea. Iti multumesc pentru ca atunci cand am avut nevoie de tine ai fost mereu langa mine si iti multumesc de asemenea ca m-ai lasat sa gresesc. Ai fost tare in momente rele, si ai facut atatea sacrificii pentru mine si Miruna. Stii, in primul rand iti multumesc ca m-ai adus pe lume si ca mi-ai oferitat atata iubire si caldura. Stiu ca nu am fost un copil model si stiu ca am gresit mult. Nu mult. Foarte mult! Cu toata astea tu m-ai iubit la fel de mult in fiecare zi poate chiar m-ai mult. Mi-ai dat speranta atunci cand credeam ca nu mai e nimic de facut si mi-ai aratat calea atunci cand eram abatuta. Cum as putea sa imi doresc alta mama?? cum as putea sa nu te iubesc?? Esti mama mea si asa vei ramane pentru totdeauna. Poate ca nu ai fost prezenta fizic la evenimente importante din viata mea, dar cu gandul si cu inima stiu ca mereu ai fost acolo. Voi fi si eu mama la un moment dat si singura chestie care mi-o doresc este sa fiu ca tine. Pentru ca asa cum esti tu , esti totul.  Esti un ocean de zambete si un cer cu stele de iubire. Te iubesc foarte mult, iar acum cu lacrimi in ochii iti scriu toate aceste lucruri. Nu stiu ce sa iti iau cadou, si nici nu stiu ce sa fac ca sa fie bine si sa fii mandra ca sunt copilul tau.
      Am foarte multe amintiri frumoase cu tine. Imi amintesc si acum prima zi cand am ajuns in Austria si te-am vazut. Imi era atat de dor de tine si nu stiam cum sa iti arat asta. Imi amintesc cand imi zicea bica sa facem poze ca sa iti trimitem si faceam poze cand scriam ca sa vezi ca invat. Imi amintesc cand am facut 18 ani si si fost acolo sa ma ajuti si sa imi arati cat de mult ma iubesti. Imi amintesc cand am suferit prima data din dragoste si tu ti-ai imparatsit amintiriile tale din tinerete cu mine. Imi amintesc cand am plecat la Brasov.. si tu mi-ai spus la revedere.
     Iti multumesc si tie si lu Paul ca sunteti alaturi de mine. Va iubesc din tot sufletul si imi este foarte dor de voi. Mami.. niciodata sa nu uiti cat de speciala esti si cat de importanta esti pentru mine. Sper ca prin aceste propozitii sa iti demonstrez asta macar 1 %. .
                 Te iubesc<3 p="">
                                                                                            a ta Buţă, Roxana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu