marți, 25 februarie 2014

Un lucru albastru- Capitolul 3- Iaca Surpriza!!

Si...
-Nu pot sa cred!!!
-Ei bine defapt nici eu nu pot sa cred.
-Cum sa nu crezi , doar ai venit pana aici.
-Ei bine, daca ma crezi sau nu , habar nu aveam ca stai aici si nici ca vin la tine. Adica Dya mi-a zis ca trebuie sa ajung urgent aici si am venit.
-Da era si greu sa vezi ce vrea Dya defapt.
-Ei bine acum daca tot sunt aici imi zici si mie unde trebuie sa mergem?
-Pai, pai... nicaieri
-Raya.. serios o sa o tinem asa toata seara?
-Of... nu.. trebuie sa ajung la acel nou local .
-Cel din centru?
-Mda...
-Bun.
Drumul a fost tacut... Eu nu am vorbit.. el nu a vorbit.. Se mai uita la mine , ma mai uitam la el. Priviri aruncate fugar , priviri mai mult cu coltul ochiului. Era frumos. Atat de frumos.. Frumos exact cum a fost si in trecut.
-Esti ok?
-Mmmm da.. de ce?
-Pai te holbezi la mine cu niste ochii atat de mari..
Damn!!! nu mi-am dat seama ca il analizam asa...
-Mmmm pai.. ma uitam ca nu te-ai schimbat prea mult..
-Mda.. am ajuns.
A schimbat subiectu.. ce pot spune.. exact la fel a ramas.
-Pai te las aici si ne vedem indata.
-Pleci?
-Aaaa da... trebuie sa merg sa aduc pe cineva.
-Bine.
Si a plecat... Nu mai are rost sa il intreb unde. Eu intru in local. E genial. E exact asa cum mi-am imaginat. E superb.
-Fataaaa
-Da .. te omor iti dai seama nu?
-Ei na.
-Pe Laur sa il trimiti dupa mine? ai innebunit??
-Pai uitate la locul asta.. e perfect si in plus tu inca tii la el si in plus e bun. Locul superb, tu si mai superba deci el e exact ce trebuie pentru a completa decorul.
Mmm , chiar asa.. si pana la urma daca soarta ne-a adus din nou impreuna inseamna ca o face cu un scop nu? De ce sa nu incerc.. cine stie.
-Da .. cred ca ai dreptate.
-Vezi fata..
-Va fii seara mea speciala..
-Raya...
Ma intorc si nu pot sa cred. Laur statea in fata mea cu o fata.. o fata frumoasa. Se tineau de mana.. Doamne iara am dat-o in bara. Mereu fac asa...
-Da..
-Ea este logodnica mea Luiza.
-Raya , incantata. Acum daca ma scuzi trebuie sa merg pana la baie.
-Ok.
 Logodnica?????? Am nevoie de aer, am nevoie de am apa si cred ca fata mea arata asta caci Dya vine super repede in spatele meu.
-Esti bine?
-Oooo da!
-Aaaa.. nu stiam,.. nu am vrut sa provoc nimic..
-Hey! e ok.. pur si simplu a fost ceva de moment..
Am ramas uimita.. Nu stiam cum sa reactionez, nu stiam cum sa fac, ce sa fac.. Dar sincer.. chiar ma deranjat..Trebuie sa ma intorc pentru ca nu am motive sa sufar..
-Raya!!!
-Da Laur..
-S-a intamplat ceva?.. ai plecat asa..
-Ooo nu.. am avut ceva de facut urgent. Imi pare rau. Te rog simte-te bine alaturi de logodnica ta.
-Bine ..
 Si cam asta a fost.. o seara frumoasa unde am privit baiatul meu cu ochii albastrii sarutand o fata frumoasa.Dimineata am fost tare obosita.. Abia asteptam sa plec acasa, sa fiu doar eu, patul meu si iubitul meu catel. Iar cand am ajuns acasa.. tot ce am vazut a fost al meu pat! si Somn..
Ring, Ring, Ring, Ring!!!!
Wow... ce Dumnezeu? of telefonul vietiii!!
-Alo..
-Ce faci?
-Dorm..
-Ok.. imi pare rau.. vroiam sa te rog ceva.
-Zi.
-Poti veni intr-o ora pe la mine?
-Logodnica ta ce ar zice?
-Te rog..
-Bine..
Sunt uimita maxim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu