sâmbătă, 23 februarie 2013

Zborul Albastru ( partea a noua)- Ma iubeste?

           Am ramas inlemnita.Abea imi aminteam ca trebuie sa respir. Toata ziua m-am ferit de el ca acum sa imi zica: "Te asteptam"????Incep sa ma satur de tot jocul asta stupid si incep sa vreau sa nu fi venit aici niciodata. I-am zis ca totul a fost o greseala, i-am zis ca nu se va mai repeta.. ce tot vrea? ...Ma uit la el speriata si nervoasa in acelasi timp. El in schimb e calm., prea calm. Zambeste ca si cum nimic nu s-a intamplat si se uita la mine cu ochii aia patrunzatori.
  -Ok..Vreau sa vorbim...
       Vrea sa vorbim??? Mai avem ceva sa ne zicem? I-am zis azi dimineata ca a fost o greseala, O GRESEALA. Oamenii mai si gresesc...
 -Ce vrei sa vorbim? Avem ce sa vorbim?
 -Da! normal ca avem.. azi dimineata ai plecat asa si nu mai lasat sa iti zic ce aveam de zis.Defapt, azi dimineata ai vorbit doar tu, ca deobicei.
 -Ce vrei sa zici prin asta?
 -Ca niciodata nu ma lasi pe mine sa vorbesc, mereu crezi ce vrei, mereu faci cum vrei si mereu iese prost.
 -A da?? si ce am crezut acum prost?? Ca a fost o greseala faptul ca ne-am sarutat?? Nu dragul meu chiar asta a fost...
 -A fost ceva frumos...
 - Bine! o greseala frumoasa, dar o greseala.
 -De ce tot repeti asta???
 -Pai.. ai prietena..
 -Nu mai am!
          Mi-a taiat-o asa din scurt. Nu ma asteptam la asta.. Dar faptul ca nu are prietena nu schimba cu nimic situatia.. sau da??
 -Nu conteaza! tot nu sunt jucaria ta...
 -Jucaria mea???? dar... nu mai inteleg nimic..
 -Ce nu intelegi?
 -Suntem prieteni.. ..Friends with benefits...
 -Nu..
 -Nu???
 -Pai sincer... eram dar tu apoi ai inceput sa nu mai vrei asta.. si apoi ai venit cu prietena acasa ,care ciudat eu nu stiam nimic de ea..
 -Stai, stai...
 -Nu e de stat.. si ti-am mai zis nu ca vai.. ai prietena si gata.. dar tu ma cauti doar atunci cand suferi.. cand plangi sau alte chestii din astea.
 -Raya! stii ca nu e adevarat!
  -Stiu?....
 -Da! stii.. Stii ca nu esti doar un joc.. iar "prietena mea" a fost o greseala.. nu iti pot explica , nu ai intelege.
 -O greseala? serios?? hai ca deja ma enervezi..
 -Poti sa nu te mai enervezi atat si sa ma asculti?? Da a fost o greseala pentru ca nu era iubire.. iar tu stii ca nu esti un joc pentru mine.. nu stiu nici eu de ce.. La inceput am vrut sa fie simplu .. sa fie ca un joc.. dar acum nu mai e asa.
 -Opreste-te! bine? Opreste-te inainte sa zici ceva ce dupaia vei regreta.
 -Nu! nu am sa regret nimic...
 -Gata.. Am inteles... nu mai zi nimic.
    Nu a mai zis nimic. S-a uitat la mine, eu la el si cam atat...Innebuneam..innebuneam si nu puteam face nimic...
- Ok.. acum vreau sa te intreb ceva.
-.....
- Care e rostu discutiei noastre?
 -Vreau sa fie ca la inceput..
         Imi cerea sa fie ca la inceput.. Dar nu mai putea fi ca la inceput.. Acum sunt niste factori care atunci nu erau..
-Bine...
  Am zis asta fara sa gandesc.. pur si simplu am zis...El a zambit a venit si m-a luat in brate. Am inceput sa ne sarutam mai aprins ca niciodata. Ne era dor unu de celalalt. Se vedea asta, se simtea asta. M-a urcat pe masa si a inceput sa imi descheie bluza. Fara sa ne dam seama, noi faceam sex deja. In casa pentru urmatorele ore nu s-a auzit decat gemete, si zgarieturile de pe piele.A fost ceva placut si ceva nebunesc. Nu m-am mai simtit atat de bine de mult timp. Totul era ca inainte. Dar lucrurile se schimba.. In momentul ala cineva a batut la usa....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu